Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از روابط عمومی پویش «بخون، قهرمان‌شو»، شرکت در مسابقۀ «بخون، قهرمان‌شو» از امروز آغاز به کار کرد و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت این پویش در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند و از 500 جایزه ویژه این مسابقه شامل 25 دوربین عکاسی، 25 دوچرخه، ۲۵ پیراهن تیم‌ملی فوتبال با امضای یکی از ملی‌پوشان، 90 بن خرید کتاب، 250 شارژ 100 هزارتومانی، 100 بسته اینترنت یکساله همراه اول و البته 5 جایزۀ 10 میلیون تومانی یا پنج سفر به لبنان (جوایز پایانی و به انتخاب برندگان) بهرمند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه با محوریت کتاب «جام‌جهانی در جوادیه» نوشته داوود امیریان درحال برگزاری است و تا اواسط مرداد‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

این پویش با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و قابل اعتماد بودن نوجوانان با همکاری مرکز اوج کودک و نوجوان، مستند مسابقه فاز، فدراسیون فوتبال، انتشارات قدیانی، شبکه امید، شبکه دو، ستاره اول، مرکز رسانه‌ای شیرازه، مسابقه تلویزیونی فرمانده، قرارگاه جهاد فرهنگی حنیف و اپلیکیشن طاقچه ویژه نوجوانان برپا شده و علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می ­توانند به سایت این پویش به نشانیwww.ghahremansho.ir مراجعه نمایند یا عدد 1 را به 50001740 ارسال نمایند.

501

جام جهانی «بخون، قهرمان‌شو»

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند

به گزارش "ورزش سه"، امروز روز ویژه‌ای برای رئالی‌ها بود، آنها با پیروزی قاطعانه ۳-۰ برابر کادیز قهرمانی‌شان را تا حد زیادی قطعی کرده‌اند و می‌توا‌ن در مقابل عنوان قهرمان فصل ۲۴-۲۰۲۳ نام رئال مادرید را نوشت.

کارلو آنچلوتی ترکیبی متفاوت را برای این بازی انتخاب کرد و ترجیح داد انرژی بازیکنان ترکیب اصلی‌اش را برای دیدار مقابل بایرن مونیخ در چهارشنبه همین هفته حفظ کند. براهیم دیاز، جود بلینگام و خوسلو سه گل مادریدی‌ها را به ثمر رساندند.

آنها حالا در صدر جدول ۸۷ امتیازی هستند و برای قطعی کردن قهرمانی فقط به یک امتیاز نیاز دارند، اگرچه شکست احتمالی بارسلونا مقابل خیرونا در بازی امشب هم قهرمانی رئال را حتمی می‌کند.

با این حال بازیکنان رئال که دیگر خودشان را قهرمان لالیگا می‌دانند پس از پایان بازی به مقابل هواداران رفتند و دست در دست یکدیگر، با آنها جشن قهرمانی کوچکی برگزار کردند. کادر مربی‌گری، از جمله کارلو آنچلوتی هم به زمین آمدند و لحظاتی را در کنار بازیکنان به جشن پرداختند.

در روزهای اخیر ابتدا اعلام شد که رئالی‌ها تا پایان بازی بارسلونا در سانتیاگو برنابئو صبر می‌کنند و در صورت مسجل شدن قهرمانی جشن خواهند گرفت اما مارکا تایید کرد که باشگاه برنامه‌ای برای جشن ندارد و بزودی برنامه جدید از طرف خود باشگاه اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان از امروز
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان با شعار «دهان دریچه سلامت» از امروز
  • آغاز دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ امروز
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • شبکه خبر دو هک نشده است