Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@10:25:11 GMT

پیشنهاد تشکیل سامانه قیمت گذاری مسکن ارائه شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۶۲۷۹۸

به گزارش ایکنا، ایرنا نوشت: صدیف بدری، اظهار کرد: در جلسه ای که با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی داشتیم در مورد افزایش و نوسانات قیمت مسکن بحث هایی انجام شد و نمایندگان خواهان رسیدگی جدی به این موضوع بودند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس افزود: ما از وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های نظارتی درخواست می‌کنیم نظارت بر بازار مسکن را بیشتر کنند، زیرا طبق برنامه ششم توسعه باید سامانه اطلاعات املاک و مسکن راه اندازی شود ولی فعلا این موضوع انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدری یادآور شد: در این زمینه اعلام شده که بحث های نرم افزاری و سخت افزاری انجام شده ولی هنوز این سامانه راه اندازی نشده است.
وی تصریح کرد: ما خواهان این موضوع هستیم که محله‌های مختلف تهران واحدهای مسکونی متناسب با کیفیت و سن بنا قیمت‌گذاری کنند همچنین برای اجاره‌بها نیز باید این کار اجرا شود.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت راه و شهرسازی باید هر چه سریعتر این موضوع را پیگیری کند زیرا وضعیت نرخ مسکن مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیویورک تایمز: پاسخ حماس به توافق آتش‌بس جدی بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از برخی مسئولان گزارش داد: پیشنهاد ارائه شده از سوی حماس در خصوص آتش بس تغییرات اندکی نسبت به پیشنهاد ارائه شده از سوی تل آویو و واشنگتن دارد.

این روزنامه ادامه داد: پاسخ حماس جدی بود و اینک توپ در زمین اسرائیل است. تل آویو باید تصمیم بگیرد وارد این توافقنامه خواهد شد یا خیر.

نیویورک تایمز همچنین گزارش داد که قرار است ویلیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در مذاکرات امروز در قاهره حضور داشته باشد.

شب گذشته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که با طرح پیشنهادیِ آتش‌بسی که از سوی میانجی گران مصری و قطری ارائه شده موافقت کرده است.

جنبش حماس اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش، موافقت حماس را با طرح پیشنهادی آتش‌بس در نوار غزه به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر و «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر اعلام کرده است.

کد خبر 6098916

دیگر خبرها

  • خرید و فروش مسکن به سامانه «خودنویس» افزوده می‌شود+ فیلم
  • ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم
  • نیویورک تایمز: پاسخ حماس به توافق آتش‌بس جدی بود
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • ظهور شیوه عجیب در معاملات مسکن در ایران | علت چیست؟
  • معاملات مسکن به این روش عجیب انجام می‌شود
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • پای بیت کوین به معاملات مسکن تهران باز شد
  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!
  • معاملات مسکن در تهران از طریق بیت‌کوین!