Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@19:36:52 GMT

سنندج گرم ترین روز خود را با 35 درجه تجربه کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۶۳۴۷۳

سنندج گرم ترین روز خود را با 35 درجه تجربه کرد

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ بهرام چاره خواه گفت : روند افزایش دمای هوا از هفته قبل در استان شروع شده و در هفته جاری بیشتر خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این مدت دمای هوا در سلین هورامان به 37 درجه رسید و دمای هوا در سروآباد 35، مریوان و کامیاران 33 و بانه نیز 31 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

چاره خواه افزود: تا پایان هفته جاری این دما با افزایش یک درجه ای ثابت خواهد بود اما هفته آینده دمای هوا در بیشتر مناطق استان افزایش محسوسی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: در این مدت سراب شهرک دهگلان و بابارشانی بیجار با حداقل دمای 6 درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان کردستان بودند.

وی در خصوص ورود موجی از گرد و خاک به آسمان استان نیز گفت: این موج در بیابان های شمال عراق تشکیل شده و با حرکت به سمت شرق از روز دوشنبه وارد منطقه ما می شود.

از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 552 میلی متر بارندگی در استان ثبت شده که این مقدار در مقایسه با 448 میلی متر سال گذشته 24.6 درصد و در مقایسه با 492 میلی متر بارندگی میانگین بلند مدت 12.8 درصد افزایش پیدا کرده است.

میانگین سالانه بارش باران در استان کردستان بیش از 540 میلی متر معادل 2 برابر میانگین کشوری است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کردستان بارش باران عراق گرد و خاک هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، روح اله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی چهار روز آینده صاف تا قسمتی ابری است.

او تصریح کرد: از نیمه دوم هفته به بعد شاهد ورود سامانه بارشی به استان خواهیم بود که پس از آن بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق در استان همدان پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: نهاوند با ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و همدان، فامنین و بهار با سه درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

روح اله زاهدی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۲۲ و سه درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
  • هفته پر بارش برای حوضه‌ی مند،کاریان و خنج
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • پایداری هوای استان اردبیل
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان