Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن زنان کارآفرین تلاشگر استان زنجان گفت: انجمن زنان کارآفرین تلاشگر استان زنجان به دنبال ارتقای کیفیت زندگی خانواده ها به ویژه زنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عندلیبی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;،اظهار داشت: انجمن زنان کارآفرین تلاشگر استان زنجان در سال گذشته فعالیت خود را به صورت غیر انتفاعی آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این انجمن به منظور ارتقای کیفیت زندگی خانواده ها به ویژه زنان اهداف خود را دنبال می کند، افزود: یکی از اهداف این انجمن توسعه کارگروهی، روحیه تشکل گرایی،تقویت خودباوری برای ورود زنان به فعالیت های اقتصادی خوشه ای  و زنجیره ای است.

این کارآفرین خاطرنشان کرد: روش برای اجرای اهداف،انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی در زمینه کارآفرینی بانوان، ایجاد بانک اطلاعاتی از زنان کارآفرین شهری و روستایی استان است.

وی گفت: همچنین فراهم کردن زمینه برای پرورش ایده های خلاق زنان و خدمات مشاوره ای و پشتیبانی با اخذ مجوز از دستگاه های مربوطه از دیگر فعالیت های این انجمن محسوب می شود.

عضو هئیت مدیره انجمن زنان کارآفرین تلاشگر استان زنجان کمک به بهبود سیاست های حمایت از زنان کارآفرین را از دیگر برنامه های این انجمن عنوان کرد و افزود: برگزاری همایش ها، کارگاه ها و نمایشگاه های دایمی و موسمی برای زنان کارآفرین از دیگر اقدامات در این زمینه است.

عندلیبی حمایت از مشاغل خانگی است را یکی از زمینه های فعالیت این انجمن دانست و گفت:با تعدادی از بانوان خانه دار ارتباط گیری شده و قرار است نمایشگاهی از مشاغل خانگی بانوان در استان راه اندازی شود.

وی با دعوت از بانوان علاقه مند به مشاغل خانگی برای ورود به این انجمن، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 25 نفر از بانوان دارای مشاغل خانگی با این انجمن ارتباط دارند.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات بدون بهره به بانوان دارای مشاغل خانگی،گفت:حمایت های لازم از مشاغل خانگی انجام می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا فلاحتی در مراسم بهره برداری از کارگاه خیاطی در اردکان با بیان اینکه برای تحقق شعار سال یکی از راه‌های مشارکت مردم توسعه مشاغل خانگی است، افزود: در سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در استان به طرح‌های مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه استان در سال گذشته ۱۲۵ میلیارد تومان بود، گفت: از بین هزار و ۶۰۹ طرحی که به بانک برای اخذ تسهیلات معرفی شده اند تاکنون هزار و ۲۵۶ طرح توانسته اند تسهیلات دریافت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین با تاکید بر اینکه توسعه مشاغل خانگی پشتیبان در سطح استان در دستور کار جدی ما قرار دارد، تصریح کرد: در سال گذشته ۵۷ طرح مشاغل خانگی پشتیبان برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

فلاحتی توسعه مشاغل خانگی در استان را یکی از راه‌های کاهش نرخ بیکاری بانوان عنوان کرد و ادامه داد: راه اندازی بازارچه‌های مشاغل خانگی و همچنین آموزش‌های مختلف برای عرضه و فروش محصولات مشاغل خانگی از اقداماتی است که این اداره کل در حمایت از صاحب این نوع کسب و کار‌ها دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • غرب می‌خواهد هویت زنانه را از بین ببرد
  • چگونگی نظارت بر کیفیت محصولات غذایی تولیدی در کارگاه‌ها و مشاغل خانگی
  • پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی
  • انتشارفراخوان حمایت از تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان
  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟
  • وضعیت بودجه و عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد