Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گزارش بررسي وضعيت مطالبات معوق سيستم بانکي استان آذربايجان غربي، طي سالهاي 1395 – 96منتشر شد.
به گزارش‌ پايگاه خبري نقدينه؛ اداره کل امور اقتصادي و دارايي استان آذربايجان غربي، با هدف بررسي وضعيت شاخص‌هاي کليدي مطالبات غير جاري در استان آذربايجان غربي، اقدام به تهيه و تدوين گزارشي تحت عنوان "بررسي وضعيت مطالبات معوق سيستم بانکي استان آذربايجان غربي، طي سال هاي 1395 – 96" و ارسال نسخه اي از آن را به معاون امور اقتصادي وزارت متبوع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين گزارش حاکي است، حجم مطالبات غيرجاري سيستم بانکي استان آذربايجان غربي در سال 1395، بالغ بر 8،887ميليارد ريال بوده که با رشد 46،4درصدي در سال 1396، به 13،014ميليارد ريال رسيده است.
همچنين نسبت مجموع مطالبات سيستم بانکي استان به مانده تسهيلات اعطايي که در سال 1395، رقم 6،1درصد بوده، با افزايش 1،5درصدي در سال 1396، به 7،6درصد رسيده است.
شايان ذکر است؛ گزارش مذکور براي اولين بار علاوه بر عملکرد 12بانک دولتي و نيمه دولتي، حاوي عملکرد هشت بانک خصوصي استان آذربايجان غربي (شامل بانک هاي قوامين، مهر اقتصاد، انصار، مهر ايران، سينا، گردشگري ، دي و حکمت ايرانيان) است که اطلاعات مربوطه با پيگيري هاي اين اداره کل و همچنين با مساعدت و همکاري دبيرخانه کميسيون هماهنگي بانک هاي استان، گردآوري شده و حاوي آمار، اطلاعات و تحليل هايي در خصوص علل تحولات بانکي و راهکارهايي به منظور پيشگيري وکاهش مطالبات معوق سيستم بانکي است.
گفتني است، نسخه الکترونيکي گزارش مزبور از طريق پورتال اداره کل امور اقتصادي و دارايي استان آذربايجان غربي به نشاني www.ag.mefa.ir قابل دسترسي است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،چهارصد و هفتاد و سومین جلسه هیات مدیره شرکت گاز استان با حضور تمامی اعضا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در اداره گاز مهاباد برگزار شد.

در این نشست مسائلی از جمله انتخاب دو پیمانکار و تصمیم‌گیری در خصوص اعضای کمیسیدن مناقصات شرکت گاز آذربایجان‌غربی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • انتشار وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی
  • راه‌حل رفع مشکل پرونده‌های معوق در سند تحول قضایی
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت