Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: 160 تا 200 نفر از متقاضیان خرید خودرو مقابل یکی از شرکت های لیزینگی در کرمانشاه طی روزهای گذشته، تجمع کرده اند.

وی گفت: شرکت هایی که بخواهند از طریق واسپاری یا لیزینگ فعالیت داشته باشند، باید از دو مرجع یعنی سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیز بانک مرکزی مجوز اخذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی افزود: پس از تجمع تعدادی از متقاضیان خرید خودرو از شرکت لیزینگی آرکا خودرو به علت عدم اجرای تعهدات این شرکت، دستگاه قضایی استان به موضوع ورود پیدا کرد.

وی افزود: متاسفانه این شرکت که از چندی پیش فعالیت خود را در کرمانشاه آغاز کرده، فاقد مجوز پیش فروش خودرو بوده است و در حال بررسی وضعیت این شرکت هستیم و از سپرده گذاری های جدید نیز جلوگیری کرده‌ایم.

صادقی گفت: همچنین تیم کارشناسی دستگاه قضایی استان در حال مشخص کردن میران پول های دریافتی این شرکت از مردم و اینکه این شرکت به چه میزان از تعهدات خود عمل کرده، هستند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تجمع تعدادی از افراد برابر شرکت لیزینگی

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی دو خودرو جک J ۴ و کی ام سی T ۸ را اعلام کرد.

در این طرح شرکت کرمان موتور، کی ام سی T ۸ با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روز در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری عرضه می‌شود.

همچنین جک J ۴ اتوماتیک با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون تومان با موعد تحویل ۶۰ روز کاری و در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای عرضه می‌شود.

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو جک J۴

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو کی ام سی T۸

دیگر خبرها

  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟