Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افشین هادی چگینی در نشست خبری هیات ورزش های رزمی استان قزوین گفت: مرحله نهم اردوی تیم های ملی پنچاکسیلات مردان و بانوان ایران که خود را برای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی جاکارتا آماده میکنند از 26 تا 31خرداد به میزبانی قزوین خواهد بود که تهمینه کربلایی صادقی رزمی کار شایسته استان قزوین هم که به عنوان نفر اصلی حضور خود را در بازی های آسیایی قطعی نموده است در این اردو حاضر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چگینی در پایان خبر از میزبانی قزوین از مسابقات کشوری کیک بوکسینگ در تیر ماه داد و افزود: این مسابقات از 13 تا 15تیر در سالن شهید بابایی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی استان قزوین بازی تیم ملی مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان اعلام شد. نواب تازه قلعه به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی مردان و ماهرخ دانشی به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی زنان قرار است در مسابقات پیش رو هدایت تیم های ملی را به عهده داشته باشند.

ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن آسیا در هر ۲ بخش زنان و مردان از مهم‌ترین رویدادهای ملی پوشان کبدی است.

این بازی‌ها قرار است طی روزهای ۲۱ لغایت ۳۰ نوامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آبان لغایت ۱۲ آذر ۱۴۰۳) بطور مشترک در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار شود ورزشکاران آسیایی در ۳۶ رشته اصلی و ۲ رشته نمایشی و در قالب ۳۶۵ رویداد به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6086441

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان