Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@11:55:21 GMT

میاندوآبی ها 200 واحد خون در شب های قدر اهدا کردند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۶۴۳۲۳

میاندوآبی ها 200 واحد خون در شب های قدر اهدا کردند

داریوش قنبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در روزهای ماه مبارک رمضان به طور متوسط 40 واحد خون گیری انجام شده که این رقم در شب های قدر به 70 واحد رسید.
وی در خصوص آمار اهدای خون این شهرستان در سال جاری بیان کرد: از ابتدای امسال، 2 هزار و 107 واحد خون گیری شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 25 درصد افزایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: از این تعداد یکهزار و 100 نفر اهدا کننده مستمر بوده اند.
وی ادامه داد: در سال گذشته نیز 9 هزار واحد در میاندوآب خونگیری شد که نسبت به سال پیش از آن حدود 50 درصد افزایش داشت.
رئیس پایگاه انتقال خون میاندوآب گفت: درصدد راه انداری واحد فرآوری خون در این شهرستان هستیم تا مدت زمان خون گیری در شهرستان با توجه به استقبال مردم افزایش یابد و در تامین نیاز خونی بیماران با مشکل مواجه نشویم.
به گزارش ایرنا، پایگاه مرکزی انتقال خون شهرستان میاندوآب در خیابان دانش، پایین تر از استادیوم 2 هزار نفری 17 شهریور تا پایان ماه مبارک رمضان روزانه در 2 شیفت صبح 8.5 تا 11 و شب از 21:30 تا 23 آماده خونگیری از خیران و نیک اندیشان میاندوآبی است.
شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
9871/3093/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی انتقال خون واحد خون اهدای خون روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی (شهرستان مهاباد گفت: با هدف ترویج امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم ‌بضاعت ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زیر پوشش این نهاد در این شهرستان اهدا شد.

احمد نوذری، درحاشیه آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان مهاباد افزود: هر سری از این جهیزیه‌ها شامل اقلام اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق گاز،تلویزیون،جاروبرقی و لباسشویی بود که از سوی کمیته امداد امام خمینی تأمین شده است.

نوذری اظهارکرد: ارزش ریالی هر سری جهیزیه اهدا شده ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده ضمن اینکه اقلام اهدا شده نیز از نوع تولیدات داخلی است.

وی گفت: نهادینه کردن ازداوج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

نوذری، با اشاره به اینکه در سالجاری چند مرحله دیگر جهیزیه به نوعروسان اهدا می شود، افزود: پارسال در مجموع ۱۱۸ سری جهیزیه با ۸۵ میلیارد ریال هزینه و با هدف ترویج امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم‌ بضاعت به نوعروسان نیازمند زیر پوشش این نهاد در این شهرستان اهدا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد تأکید کرد: خیّران برای شرکت در اقدامات خداپسندانه می‌توانند وجوه نقد خود را به شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ کمیته امداد امام خمینی واریز کنند.

دیگر خبرها

  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • پیش بینی تولید بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ تن محصول کلزا در میاندوآب
  • پیش بینی تولید بیش از ۹۳ هزار تن محصول گندم در شهرستان میاندوآب
  • اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی