Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@02:06:58 GMT

مثلث شوم منشاء فساد در هر کجای عالم است

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۶۴۳۸۵

مثلث شوم منشاء فساد در هر کجای عالم است

نماینده آیات عظام شبیری زنجانی و علوی گرگانی در تهران گفت: بعد از اینکه کشورفلسطین را غصب کردند و به صورت یک کشور درآمدند به خصوص در قرن اخیر در هر کجای عالم فسادی صورت بگیرد سه ظلع مثلث شوم آمریکا، آل سعود و اسرائیل را خواهید دید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری میانجی، نماینده آیات عظام شبیری زنجانی و علوی گرگانی در تهران و عضو هیأت مؤسس شورای سیاست‌گذاری انجمن روحانیون کارآفرین کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی شبکه خبری تهران نیوز در ارتباط با ویژگی یهودیان و رژیم صهیونیسم با اشاره به آیات قرآن کریم، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم  نسبت به ماهیت یهودیان می‌فرماید:کافران بنی اسرائیل( یهودیان)  به زبان، داوود و عیسی و مریم را که از آنان بود لعنت کردند و نافرمانی خدا نمودند و از حکم حق خارج شدند و اینها ربا می‌خورند در صورتی که از ربا منع شده بودند و اموال مردم را به باطل می‌خورند و ما برای کافران مهیا داشتیم عذابی دردناک.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  یهودیان از قرن‌ها گذشته به خصوص قرن اخیر و حاضر هر کجا حاضر شدند فساد ایجاد می‌کردند و هم مشغول فساد بودند و علاوه بر آن به ترویج آن هم پرداختند.

وی فساد یهود را مانند یک فرد تشنه می‌دانند که هر چقدر آب شور می‌خورد تشنه‌تر می‌شود، برشمرد و به سخن هیتلر در مورد یهود پرداخت که می‌گوید:  هر دمل  در دنیا را بشکافی خواهید دید میلیون‌ها یهودی در داخل آن مشغول فساد هستند و در ادامه گفت: هر کجای عالم فسادی ایجاد شود  سرنخی از این قوم دارد.

نماینده آیات عظام شبیری زنجانی و علوی گرگانی در تهران افزود: بعد از اینکه کشورفلسطین را غصب کردند و به صورت یک کشور درآمدند به خصوص در قرن اخیر در هر کجای عالم فسادی صورت بگیرد سه ظلع مثلث شوم  آمریکا، آل سعود و اسرائیل را خواهید دید که در آن دولت مردان آمریکایی نقش فرعون، اسرائیل نقش قارون و آل سعودی نقش سامری را بازی می‌کنند که ریشه در قرآن دارند و جهان اسلام صدمات زیادی از این ناحیه دیده است.

وی در مورد اشغال سرزمین فلسطین به دست یهودیان گفت: این موضوع به سال ۱۹۱۷ میلادی در پی جنگ جهانی اول برمی‌گردد که در آن زمان رهبران برتنیا از ترس جنگ خواب نداشتند و سعی می‌کردند آمریکا که سیاست‌مداران آن یهود بودند را وارد جنگ کنند، در همین زمان یهودیان با این تعهد که برتنیا باید دولتی برای یهودیان در فلسطین ایجاد کنند پذیرفتند در جنگ شرکت کنند و عهدنامه‌ای در سال ۱۹۱۷ یک سال پیش از سقوط عثمانی به امضا کردند و زمانی که مسلمانان از این موضوع با خبر شدند نتوانستند کاری کنند.

حجت‌الاسلام میانجی ادامه داد: انگلیس در سال ۱۹۲۲ یک فرد یهودی به نام هربت همویل را به عنوان نماینده به فلسطین فرستاد و این فرد در طول دوران نمایندگی خود توانست ۶۰۰ هرزار یهودی مهاجر را در این منطقه سکونت دهد زمین‌های مردم فلسطین را به پول گزاف یا زور نیزه گرفتند و علاوه بر آن امتیاز تجارت خارجی را به یهودیان دادند و حمل سلاح را برای عرب‌ها ممنوع کرده بودند و همچنین پست‌های کلید و زیادی را به یهودیان واگذار کردند.

وی در ادامه به مقالات و نوشته‌های هنری فور نویسنده و نظریه پرداز آمریکایی و یکی از مخالفان سرسخت شرکت آمریکا در جنگ جهانی دوم  اشاره کرد و اظهار داشت: هنری در کتاب خطرالیهود العالم می‌نویسد، کسی قدرت نداشت از  مقوله غصب سرزمین فلسطین توسط یهودیان سخن به زبان بیاورد، حتی یکی از کارمندان انگلیس که می‌خواست گزارشی راجع به  دزدی زمین فلسطین‌ها توسط یهودیان را مخابره کند فورا از کار برکنار شد.

عضو هیأت مؤسس شورای سیاست‌گذاری انجمن روحانیون کارآفرین کشور تصریح کرد: در واقع با این اوضاع اعراب به خصوص عرب‌های فلسطینی خلع سلاح شدند و همچنین یهودیان آنان را در محاصره اقتصادی قرار دادند و در مقابل آن جهان عرب عکس العمل مناسبی نسبت به این موضوع نشان نداد و در آخر خودشان را تسلیم کردند.

در گفت وگوی بعدی شبکه خبری تهران نیوز با حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری میانجی، نماینده آیات عظام شبیری زنجانی و علوی گرگانی در تهران و عضو هیأت مؤسس شورای سیاست‌گذاری انجمن روحانیون کارآفرین کشور به موضوع آینده رژیم صهیونیستی از منظر قرآن و اسناد موجود می‌پردازیم.

انتهای پیام/*

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده کنگره آمریکا: نباید به اسرائیل برای کشتار بی‌گناهان کمک کنیم

به گزارش قدس آنلاین بومن با بیان اینکه ما نباید تسلیحات بیشتری به رژیم صهیونیستی ارسال کنیم، اظهار کرد: ما باید در خصوص درگیری‌ها در خاورمیانه رویکردی را در پیش بگیریم که به تقویت صلح و جلوگیری از تشدید تنش‌ها بینجامد.

 مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه به اتفاق آرا برنامه کمک‌های خارجی ۹۵ میلیارد دلاری آمریکا را تصویب کرد. این کمک‌ها، ‌شامل حدود ۶۰ میلیارد دلار برای اوکراین، ۱۴ میلیارد دلار برای رژیم صهیونیستی و مقدار کمتری برای تایوان و دیگر متحدان آمریکا در اقیانوس آرام خواهد بود.

رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که نمایندگان جمهوری‌خواه این کشور در مورد تصویب بسته حمایتی از (رژیم) اسرائیل و اوکراین در کنگره دچار اختلاف شدند چون به‌رغم همراهی بسیاری از آنها با دموکرات‌ها برای تخصیص بودجه به کی‌یف و تل آویو، ‌همچنان نداهای مخالفت با این طرح از سوی راست‌گراها شنیده می‌شود.

در همین حال، وزارت بهداشت فلسطین در یکصد و نود و هشتمین روز از جنگ علیه ساکنان نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) به این منطقه به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر افزایش یافت.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عکس | تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ
  • تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ+ عکس
  • منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • پیرنگ جدی نمایشگاه امسال موضوع فلسطین و غزه خواهد بود
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس
  • نماینده کنگره آمریکا: نباید به اسرائیل برای کشتار بی‌گناهان کمک کنیم
  • اشک‌های نماینده مالت و رئیس شورای امنیت از سخنان نماینده فلسطین درباره رنج‌های غزه + فیلم
  • انتقاد تند رهبر حوثی‌ها از آل سعود: آیات قرآن را از برنامه‌های درسی حذف کرده‌اند | به صهیونیست‌ها احترام می‌گذارید