Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد: برابر برنامه زمانی قبلی، پایان مهلتی ثبت‌نام الکترونیکی کتاب درس ۱۸ خرداد اعلام شده بود، ولی به دلیل تأخیر در راه‌اندازی اولیه سامانه، مهلت ثبت‌نام الکترونیکی کتاب درسی برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ تا تاریخ هشتم تیر تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، دانش‌آموزان و مدیران مدارس برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه دوم تا پایه ششم دوره ابتدایی، پایه‌های یازدهم و دوازدهم شاخه فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش، پایه‌های یازدهم و دوازدهم رشته معارف اسلامی و پایه‌های هشتم و نهم کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعداد‌های درخشان می‌توانند به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی https://www.irtextbook.com مراجعه کنند.

ثبت سفارش گروهی و انفرادی کتاب‌های درسی پایه اول ابتدایی از ۲۳ تیر تا ۲۰ شهریور انجام می‌شود.

همچنین اصلاح سفارش کتاب‌های درسی پایه اول تا ششم ابتدایی از یکم مرداد آغاز خواهد شد و تا شانزدهم شهریور ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/ر

تمدید مهلت ثبتنام الکترونیکی کتاب درسی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری

 نسرین بایزید آموزگار پایه اول دبستان شهید بهروز نژاد در قالب تجربه‌ تربیتی جدید در رفتار و نگرش دانش آموزان تغییر ایجاد کرده و منجر به بهبود مصرف بهینه آب شده است.

این معلم مراغه‌ای گفت: از طریق داستان‌گویی، مدال قطره آب، بطری تزئین شده آب و نمایش فیلم‌ها روش درست مصرف کردن آب را به دانش آموزان آموزش داده است.

وی افزود: این دانش آموزان در مدرسه با مدال آبی که بر گردن آویخته اند حامل انتقال پیام درست مصرف کردن آب به سایر دانش آموزان هستند.

نسرین بایزید گفت: دانش آموزان نگهبان آب در منزل نیز مرتب به اعضای خانواده درخصوص صرفه جویی در مصرف آب تذکر می‌دهند.

وی افزود: با هدف فرهنگ سازی مصرف بهینه آب و یا هر نعمت دیگر لازم است در همه مقاطع تحصیلی اقدامات مشابهی به اقتضای سن و پایه تحصیلی دانش آموزان اجرا شود.

معلم مراغه‌ای با این خلاقیت خود در جشنواره تجارب برتر تربیتی وزارت آموزش و پرورش برگزیده کشوری معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • معلم عشایری که پدرانه مشق علم و ادب می‌کند
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی