Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدافع تيم ملي فوتبال، گفت: تلاش مي‌کنيم تا در فرصت باقيمانده آماده بازي مقابل مراکش شويم. اين مهمترين مسابقه ما در اين گروه است.
به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس از روسيه، روزبه چشمي در حاشيه تمرين تيم ملي، گفت: خدا را شکر از لحاظ روحي و بدني شرايط بازيکنان خوب است و در فرصت باقي مانده تلاش مي‌کنم به آمادگي خوبي برسيم و بتوانيم در اولين بازي مقابل مراکش شرايط خوبي داشته باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين مهمترين بازي ما در اين گروه است و با برد مي‌توانيم اميدوار به صعود و تاريخ سازي و شاد کردن دل مردم شويم.
وي در مورد انتقاداتي که به عملکرد او در بازي با ترکيه شد اما کي‌روش از او به تعريف و تمجيد پرداخت، تصريح کرد: اين انتقادات هميشه براي هر بازيکني هست. مهم اين است که سرمربي تيم راضي باشد. تمام تلاشم را مي‌کنم تا رضايت کادرفني را جلب کنم. تلاش مي‌کنم تا نظر منتقدين هم تغيير پيدا کند.
مدافع تيم ملي در پاسخ به اين سوال که آيا خودش از شرايطي که دارد راضي است : يک سال است که اين سوال از من، سرمربي استقلال و سرمربي تيم ملي به صورت مکرر پرسيده شده اين سوال کليشه‌اي شده است. هر جايي که سرمربي دستور بدهد بازي مي‌کنم و تمام تلاشم را مي‌کنم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)

به گزارش ورزش‌سه, از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند. 

نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند. 

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • هدایت و تربیت، مهمترین رسالت معلمان
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • بایرن - رئال؛ تکراری‌ترین تقابل تاریخ چمپینوزلیگ
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)