Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ملاشاهی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: براساس تحلیل آخرین نقشه های همدیدی و آینده نگری هواشناسی در حال حاضر آسمان اکثر شهرهای سیستان و بلوچستان غبارآلود و در نیمه شمالی و نواحی ساحلی استان در بعد از ظهرها قسمتی ابری است.

وی با اشاره به اینکه تا اواسط وقت فردا همچنان در شهرهای شمالی سیستان و بلوچستان وزش باد همراه با گرد و خاک ادامه دارد، افزود: در زاهدان نواحی مرکزی، مرز غربی و جنوب شرق استان نیز وزش باد و گرد و خاک با شدت کمتر انتظار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: از نظر دمایی نیز از روز دوشنبه در نیمه شمالی استان مجددا شاهد روند افزایشی دما خواهیم بود اما در نیمه جنوبی از روز دوشنبه قدری از گرمای هوا کاسته می شود.

وی با اشاره به اینکه دریای عمان طی دو روز آینده مواج ومتلاطم  است، گفت: از روز یکشنبه تا اواخر هفته ارتفاع موج دریای عمان بین ۱.۵ تا ۲.۵ متر و در سواحل «گواتر» و «پسابندر» بیش از ۲.۵ متر برآورد می شود.

ملاشاهی با اشاره به اینکه طی این مدت پدیده مه در برخی نقاط سبب کاهش دید می شود، تصریح کرد: از همین رو ضروری است تا قایق های سبک و تفریحی هنگام تردد نکات ایمنی را رعایت کنند.

کد خبر 4316301

منبع: مهر

کلیدواژه: دریای عمان طوفان سیستان هواشناسی سیستان و بلوچستان راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس مشهد شهرکرد گرگان یاسوج شیراز شب قدر خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان قزوین فردا ابری است

مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت:فردا(چهارشنبه) آسمان استان قزوین ابری است و پدیده غالب هم وزش بادهای نسبتا شدید شمالی و در برخی نقاط هم بارش پراکنده دور از انتظار نیست. - اخبار استانها -

یوسف شیخ الملوکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به آخرین وضعیت جوی هوای استان قزوین در روزهای آینده، اظهار داشت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که برای امروز(سه‌شنبه) همچنان منطقه ما تحت تاثیر سامانه بارشی قرار دارد که پیامدهای آن افزایش ابر در پاره‌ای از مناطق، بارش‌های رگباری و گاهی همراه با رعد و برق و وزش بادهای لحظه‌ای شدید با احتمال تگرگ خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا(چهارشنبه) آسمان استان قزوین ابری است و پدیده غالب هم وزش بادهای نسبتا شدید شمالی و در برخی نقاط هم بارش پراکنده دور از انتظار نیست. 

مدیرکل هواشناسی استان قزوین، تصریح کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه، وضعیت جوی به نسبت پایدار و به لحاظ دمایی در امروز و فردا با توجه به شمالی بودن جریانات هوا و وزش بادهای نسبتا شدید شمالی، کاهش دما را پیش‌رو خواهیم داشت.

شیخ الملوکی در پایان تاکید کرد: با توجه به فصل بهار و رشد ابرهای همرفتی، بارش‌ها در برخی مناطق از میزان و شدت بیشتری نیز برخوردار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • هواشناسی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • آسمان نیمه ابرای در استان همدان تا چند روز آینده
  • ۸۰۰ هزار مهاجرت به استان‌های شمالی کشور طی دو سال اخیر
  • (تصاویر) گرد و غبار آفریقا آسمان پایتخت یونان را پوشاند
  • آسمان این شهر نارنجی شد/ عکس
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها استفاده نمی‌کنند | عده ای آب ژرف می خواهند و عده ای دیگر از آب دریای عمان !
  • آسمان قزوین فردا ابری است