Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال در شب‌های احیا شاهد افزایش ۳۰ درصدی کمک‌های خیرین اردبیلی به نیازمندان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بودیم. ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسین دشتی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی روند رسیدگی به خانوارهای نیازمند در اردبیل اظهار داشت: امسال در شب‌های احیا شاهد افزایش 30 درصدی کمک‌های خیرین اردبیلی به نیازمندان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بودیم که این امر زمینه‌ساز رفع هر چه بیشتر نیازهای افراد تحت حمایت این نهاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در اردبیل افزود: در حال حاضر 800 حامی در قالب این طرح‌ها از خانوارهای تحت حمایت و ایتام نیازمند حمایت می‌کنند و با وجود راه‌اندازی برخی کمپین‌ها بر علیه کمیته امداد اما شاهد افزایش کمک‌های مردمی برای کمک‌رسانی به نیازمندان و افراد تحت حمایت در استان هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به وثوق و اعتماد مردمی به کمیته امداد بیان کرد: در صدد هستیم با شفاف‌سازی فعالیت‌ها و اقدامات کمیته امداد در مسیر خدمات‌رسانی به نیازمندان و افراد تحت حمایت اعتماد عمومی را نسبت به فعالیت‌های این نهاد بیش از گذشته تقویت کنیم تا این امر زمینه‌ساز ارتقای خدمات‌رسانی‌ها به مددجویان استان اردبیل شود.

دشتی با اشاره به ارائه خدمات به نیازمندان و خانوارهای تحت حمایت براساس سیستم نیازسنجی بیان کرد: سیستم نیازسنجی زمینه‌ساز تسهیل و تسریع در رسیدگی به امور مددجویان و اقشار محروم و نیازمند در استان شده است و سبب می‌شود تا کمک‌ها خیرین در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسد.

وی با دعوت از خیرین برای مشارکت در طرح‌های حمایتی کمیته امداد از نیازمندان و اقشار محرومدر جامعه گفت: هر چقدر میزان مشارکت عمومی در خدمات‌رسانی به نیازمندان در سطح استان افزایش یابد شاهد ریشه‌کنی فقر در سطح استان خواهیم بود و می توانیم پاسخگوی هر چه بیشتر نیازهای اساسی خانوارهای تحت حمایت باشیم که از مردم خیر و نوع‌دوست استان برای این مهم دعوت می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر هنرمند چهره پرداز اردبیلی «رحیم پرواسی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این هنرمند اردبیلی علاوه بر چهره پردازی بازیگرانِ سریالها، تله فیلم‌ها و نمایش‌های کار شده در استان اردبیل، در طرح‌های سینمایی و سریالیِ مختلفِ کشور هم همکاری کرد و سال‌ها به عنوان استاد، به تعلیم دادن و آموزشِ این هنر در کشور هم، مشغول بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • تشییع پیکر هنرمند چهره پرداز اردبیلی «رحیم پرواسی»
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد