Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی شریفی با انتشار پستی در اینستاگرام خبر پرسپولیسی شدنش را رسانه ای کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی شریفی خرید جدید پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرامش به پیوستنش به ارتش سرخ واکنش نشان داد:

مهدی شریفی (زادهٔ ۲۵ مرداد ۱۳۷۱ در اصفهان) فوتبال خود را از آکادمی ذوب‌آهن اصفهان شروع کرد و تا نوجوانان در این تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از وقفه‌ای یک ساله، به تیم بزرگسالان سپاهان نوین پیوست و سپس در تیم امید سپاهان حضور پیدا کرد.

او در سال ۱۳۹۱ در تیم امید سپاهان، به عنوان آقای گل لیگ امیدهای کشور دست یافت.وی در سال ۱۳۹۱ به تیم بزرگسالان سپاهان پیوست او اولین بازی رسمی خود را برای سپاهان در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ در هفتهٔ سوم لیگ برتر ۹۳–۱۳۹۲ در بازی با گسترش فولاد تبریز که به عنوان بازیکن تعویضی توسط زلاتکو کرانچار به میدان فرستاده شده بود، به انجام رساند و موفق شد یک پاس گل بدهد.پس از آن، شریفی در بازی‌ های بعدی بیشتر مورد استفاده گرفت تا اینکه به بازیکن ثابت سپاهان تبدیل شد.

مهدی شریفی که پس از جدایی از سپاهان برای گذراندن دوره سربازی به تراکتورسازی تبریز پیوسته بود با عقد قراردادی داخلی به باشگاه پرسپولیس پیوست.البته با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی محروم می‌رسد به احتمال فراوان شریفی یک نیم فصل نتواند برای پرسپولیس به میدان برود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس مهدی شریفی نقل و انتقالات پرسپولیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تراکتورسازی برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به یک سوال محمد حسین میثاقی که در ظاهر سوالی معمولی بود جواب داد و اسم چند بازیکن محبوب خود را در رسانه ملی اعلام کرد. شاید ویرا خیلی دقت نکرد سه بازیکنی که اسم برد در سپاهان بازی می‌کنند که حریف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر است و هر سه سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارند.

در فرهنگ فوتبال ایرانی اگر بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر بداند که مثلاً رامین رضاییان مورد علاقه سرمربی تیمش است ناراحت می‌شود و این مسئله می‌تواند روی فوتبال او هم تاثیر بگذارد حالا بماند که دانیال اسماعیلی فر به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند. حرف‌های اوسمار ویرا در تلویزیون نشان می‌دهد که او هنوز بر خلاف تصور خیلی‌ها چندان با فضای فوتبال ایران آشنا نیست و نمی‌داند که گاهی اوقات نباید پاسخ بعضی از سوالات را بدهد. 

اگر خودتان را جای نفراتی مثل اسماعیلی فر و آل کثیر بگذارید شاید به آنها حق بدهید که در ادامه مسابقات با استرس بیشتری فوتبال بازی کنند. ویرا قاعدتاً باید روحیه بازیکنان تیم خودش را بالا می‌برد، اما این کار را با بازیکنان سپاهان کرد که چهارشنبه آینده باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و یکی از دیدار‌های فینال گونه لیگ برتر را برگزار کنند.  سرمربی برزیلی پرسپولیس البته از نظر فنی تحول مثبتی در این تیم ایجاد کرده به طوری که حتی طرفداران متعصب یحیی گل محمدی هم نمی‌توانند منکر این قضیه شوند، اما شاید بهتر بود که او پاسخ سوال خاص محمد حسین میثاقی را نمی‌داد و ناخواسته روحیه رقبا را تقویت نمی‌کرد. 

پرسپولیس در بازی رفت و در اصفهان با تک گل رضا اسدی یکی از بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا مغلوب سپاهان شد و حالا باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد. همان طور که بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی هم برای پرسپولیسی‌ها حکم یک بازی انتقامی را دارد و آنها چند هفته قبل در همین اراک با یک گل مغلوب شاگردان مجتبی حسینی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی