Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@04:00:42 GMT

آلبوم بي‌‌کلام «افشار» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۶۵۴۲۷

آلبوم بي‌‌کلام «افشار» منتشر شد

خبرگزاري آريا - آلبوم موسيقي بي کلام «افشار» در مايه افشاري از متعلقات دستگاه شور با ترکيب سازهاي تار و بم تار، سنتور و تمبک با نوازندگي رضا مهدوي، مهسا عظيمي و آرش فرهنگ‌فر توسط موسسه راوي منتشر شد.
اين اثر با آهنگسازي و نوازندگي تار و بم تارِ مهسا عظيمي، کارشناس ارشد رشته نوازندگي ساز ايراني از دانشکده هنرهاي زيباي دانشگاه تهران، سنتورِ رضا مهدوي از پيشکسوتان رشته نوازندگي و استاد دانشگاه و آرش فرهنگ‌فر نوازنده تنبک ارايه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قطعات آلبوم افشار شاملِ «ضربيِ مه تا»، «بداهه تار و سنتور در درآمد»، «چهار مضراب مَه شب»، «بداهه تار و سنتور در عراق» و «رِنگِ مه رخ» است.
آلبوم بي‌کلام «افشار» در مايه افشاري از متعلقات دستگاه شور با طراحي گرافيک سهيل حسيني و صدابرداري حميد عسگري توسط پخش «جوان» در فروشگاه‌هاي معتبر عرضه شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود یگان ویژه به کویر!

سردار علی عظیمی در حاشیه بازدید از مناطق کویری استان سمنان، با تاکید بر ارتقاء توان یگان‌های تکاوری چه در حوزه امکانات و چه در حوزه نیروی انسانی اظهارکرد: پایش کویر ایران با وسعت زیاد به جز با حضور مستمر و استفاده از تجهیزات نوین میسر نبوده و این مهم در دستور کار یگان های تکاوری قرار دارد.

وی افزود: شعار سال کشور با توجه به منویات مقام معظم رهبری حول محور تولید بوده و مبارزه با قاچاقچیان یکی از راه های تحقق این شعار است.

عظیمی ادامه داد: تدوین برنامه‌های آموزشی ویژه یگان‌های تکاوری و در راستای اجرای ماموریت های آنان باید در دستورکار معاونت آموزش بیش از پیش قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، جانشین یگان های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه ایمن سازی کویر ایران باعث رشد ایران اسلامی می شود، گفت: ارتقای سطح امنیت کویر، رویکرد یگان‌های ویژه با تجهیز یگان‌های تکاوری به تجهزات نوین است.

وی با تقدیر از تلاش های همه همکاران در یگان های ویژه و یگان های تکاوری، این دو یگان را دو بازوی فراجا در تامین امنیت در کشور عنوان و خاطرنشان کرد: همه واحدهای یگان ویژه مانند اعضای یک پیکرند و باید برای عملکرد بهتر همه پای کار بوده و به لحاظ تئوری و میدانی یاری‌گر هم باشند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صد و پنجاه و ششمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • ترتیل صفحه 238 کلام الله مجید+ صوت
  • صد و پنجاه و پنجمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • راه اندازی دکتری رشته شیمی آلی در دانشگاه مراغه
  • ورود یگان ویژه به کویر!
  • عکس| تبلیغ آلبوم جدید شکیرا در ال‌کلاسیکو!
  • اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ منتشر شد
  • ترتیل صفحه 236 کلام الله مجید+ صوت