Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی شهسوار، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به تعداد ثبت‌ نام‌کنندگان در طرح تخصصی شبانه‌روزی حفظ و تفسیر یکساله قرآنی کریم و همچنین طرح ملی رحله، اظهار کرد: بیش از هزار و 400 نفر متشکل از جوانان 14 تا 22 ساله در این طر‌ح‌ها ثبت نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه ثبت نام در این طرح‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، اظهار کرد: از این تعداد 697 نفر در دوره حفظ تخصصی یکساله و 712 نفر در طرح ملی تابستانه رحله نام‌نویسی کرده‌اند.
شهسوار بیان کرد: این دوره‌ها همراه با اخذ شهریه است که نشان‌دهنده میزان اشتیاق متقاضیان و داوطلبان نوجوان و جوان به ثبت نام در این طرح‌ها است.
وی عنوان کرد: همچنین طی این طرح‌ها نیز 27 نفر نفر از کشورهای افغانساتان، پاکستان، عراق، تاجیکستان، اندونزی و هندوستان در طرح حفظ یکساله و همچنین طرح ملی رحله نام‌نویسی کرده‌اند.
مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) اظهار کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای که با اتحادیه تشکل‌های قرآنی عراق و همچنین دارالقرآن بصره داشته‌ایم، ثبت‌ نام‌هایی نیز از سوی آنها از متقاضیان عرب زبان انجام شد که پس از فرآیند ثبت‌ نام به صورت گروهی و رسمی برای مصاحبه به ایران خواهند آمد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج گفت: تولیدات دستی و کشاورزی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حجت‌اله موسوی افزود: این نمایشگاه از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت ۱۵  ظهر تا ۲۲ در معرض بازید مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی، تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو غرفه به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برپا می‌شود تا دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها سوق پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان