Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادار در ضیافت افطاری مجمع خیرین سلامت استان فارس افزود: عملیات اجرایی جاده باجگاه به صدرا همزمان با عید فطر آغاز می‌شود.

استاندار فارس همچنین به اقدامات دکتر سید علی ملک حسینی رئیس هیات امنای مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی پیوند اعضای ابوعلی سینا اشاره کرد و گفت: دکتر ملک حسینی با همت والایی که داشته است همه مکانیزم‌های کمکی را بکار گرفت تا کاری سترگ انجام دهد و مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی پیوند اعضای ابوعلی سینا را به عنوان یک مرکز بین المللی در استان فارس و شهر صدرا ساماندهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی پیوند اعضای ابوعلی سینا هم از نظر تجهیزات، هم از نظر متخصص و توجه به بیماران زمینه‌ها و ظرفیت‌های لازم را دارد.

تبادار با اشاره به کار‌های مرحوم نمازی در شیراز گفت: اگر شیوه سخاوت کرامت و انفاقی که اصول اصلی اخلاق اجتماعی و جزو تاکید‌ها و آموزه‌های دینی ما است در دستور کار انسان‌ها قرار گیرد ماندگاری برای این انسان‌ها رقم می‌خورد.

مهندس تبادار همچنین به درخواست ساماندهی پارک حاشیه‌ای مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی پیوند اعضای ابوعلی سینا اشاره کرد و افزود: شهردار صدرا و معاون عمرانی استانداری این موضوع را پیگیری می‌کنند تا ساماندهی لازم صورت بگیرد.
انتهای پیام/ت

آغاز عملیات جاده صدرا به باجگاه شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد

عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان صبح امروز در این محله تاریخی و کم‌برخوردار شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و
امام جمعه سمنان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا آغاز و کلنگ احداث این مجموعه بهداشتی و درمانی به زمین زده شد.

پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان به مساحت ۳۵۰ مترمربع و ۲۲۰ متر بنا در یک طبقه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود و با ساخت این پایگاه بهداشتی و درمانی ۸۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان، خدمات خود را از این پایگاه دریافت می‌کنند.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل راه شهرسازی استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر سمنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 747438

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • راه اندازی خط جدید صدرا تا فلکه اطلسی شیراز
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز