Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۲۰ هزار بلیت فوق العاده دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ظرف چند ساعت از طریق سایت رسمی فیفا به فروش رفت. ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فیفا، 120 هزار بلیت دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه ظرف چند ساعت میان هواداران فوتبال از سراسر جهان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ساعت 23 شب گذشته (جمعه) فروش فوق‌العاده‌ این بلیت‌ها درر سایت رسمی فیفا آغاز شد و تا صبح امروز (شنبه) 120 هزار درخواست از سراسر جهان به ثبت رسیدند.

از آغاز سپتامبر سال 2017 میلادی تاکنون 2 میلیون و پانصد هزار بلیت دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه در سایت رسمی به فروش رفت. این روند همچنان تا روز پایانی رقابت‌ها ادامه خواهد داشت.

جام جهانی 2018 فوتبال از روز 24 خرداد ماه سال جاری با حضور 32 تیم ملی از جمله ایران در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه آغاز می‌شود. ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های ملی اسپانیا، پرتغال و مراکش قرار دارد.

انتهای پیام/

 

R7858/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل دیگر بزرگترین سازنده گوشی جهان نیست

آمار یک شرکت تحقیقاتی نشان داد فروش گوشی‌های اپل در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، با تشدید رقابت سازندگان گوشی‌های اندرویدی، به میزان حدود ۱۰ درصد کاهش یافت و این شرکت، برتری خود را از دست داد.

به گزارش ایسنا، داده‌های موسسه آی‌دی‌سی نشان داد فروش جهانی تلفن هوشمند در سه ماهه ژانویه تا مارس، ۷.۸ درصد رشد کرد و به ۲۸۹.۴ میلیون دستگاه رسید و سامسونگ با کسب ۲۰.۸ درصد سهم از این بازار، اپل را کنار زد و بزرگترین سازنده تلفن هوشمند شد.

فروش سازنده آیفون پس از عملکرد پرقدرتی که در سه ماهه دسامبر داشت و از سامسونگ به عنوان سازنده گوشی شماره یک جهان، جلو زد، کاهش یافت و با سهم ۱۷.۳ درصدی از فروش جهانی گوشی، دوباره به جایگاه شماره دو بازگشت. شرکت چینی شیائومی با سهم بازار ۱۴.۱ درصد در سه ماهه اول، در رتبه سوم ایستاد.

شرکت کره‌ای سامسونگ که مدل پرچمدار گلکسی اس ۲۴ را در ابتدای امسال به بازار عرضه کرد، بیش از ۶۰ میلیون دستگاه گوشی در سه ماهه اول فروخت. شرکت تحقیقاتی کانترپوینت پیش از این گزارش کرده بود فروش جهانی گلکسی اس ۲۴، هشت درصد در مقایسه با فروش سری اس ۲۳ در سه هفته نخست از آغاز عرضه، افزایش یافت.

اپل در سه ماهه اول امسال، ۵۰.۱ میلیون دستگاه آیفون فروخت که کمتر از ۵۵.۴ میلیون دستگاه در مدت مشابه سال ۲۰۲۳ بود. فروش گوشی‌های اپل در چین طی همین مدت، ۲.۱ درصد کاهش داشت.

این کاهش، منعکس کننده چالش پیش روی این شرکت آمریکایی در سومین بازار بزرگ خود است، زیرا بعضی از شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی چین، استفاده از دستگاه‌های اپل در محیط کار را ممنوع کرده اند. این اقدام، منعکس کننده محدودیت‌های دولت آمریکا برای استفاده از اپلیکیشن‌های چینی به دلایل امنیتی است.

اپل، کنفرانس طراحان جهانی خود را در ژوئن برگزار خواهد کرد و در این رویداد، جدیدترین به‌روزرسانی نرم افزار‌های آیفون، آی‌پد و دستگاه‌های دیگر این شرکت رونمایی می‌شود.

سرمایه گذاران به دقت به نظاره توسعه هوش مصنوعی در اپل نشسته اند که تاکنون حرف زیادی درباره استفاده از این فناوری در دستگاه‌های خود نزده است. این شرکت، امسال عنوان ارزشمندترین شرکت جهان را به مایکروسافت واگذار کرد.

دیگر خبرها

  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۸‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • آغاز زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • اپل دیگر بزرگترین سازنده گوشی جهان نیست
  • زمان بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن مشخص شد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۲۷ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بلیط فروشی بازی استقلال و شمس‌آذر آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲۶‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • فهرست جدید از ۳۰ فیلم پرفروش تاریخ سینما
  • پیش‌فروش بلیت قطارهای بین شهری آغاز شد