Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند معتقد است غیبت ملی‌پوش این تیم تا نیم‌فصل لیگ برتر برای سرخپوشان اصفهانی سخت خواهد بود. ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات

رضا لک در مورد شرایط تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» گفت: از امروز (شنبه) در شیراز اردو زدیم. در دو هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و این هفته کارهای بدنسازی تیم را انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان در این دو هفته به خوبی تمرین کردند و امیدوارم این روند را تا شروع لیگ برتر ادامه دهند. امسال استخوان‌بندی اصلی تیم را حفظ کردیم و اگر بازیکن جوان بااستعداد یا لیگ یکی ببینیم، حتماً جذب می‌کنیم.

وی با بیان اینکه قانون جدید هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره عدم صدور ITC برای لژیونرها تا نیم‌فصل لیگ برتر اجازه نداد گیتی پسند فرهاد توکلی را جذب کند، اظهار داشت: این قانون دست و پای ما را بسته است و منتظریم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. باشگاه نامه‌هایی به هیئت رئیسه سازمان لیگ ارسال و اعلام کرده که اگر قرار است تغییراتی در قوانین ایجاد شود، زودتر اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با اشاره به غیبت مهدی جاوید در نیم‌فصل اول لیگ برتر تصریح کرد: نداشتن جاوید در نیم‌فصل اول برای ما خیلی سخت است. فکر می‌کنم سازمان لیگ با باشگاه‌ها تعامل می‌کند تا این مشکل حل شود. این قانون دیر وضع شده است و نباید امسال اجرایی شود.

لک در مورد اظهارات کریم منصوری که گفته است قانون مذکور پیش‌تر به اطلاع باشگاه‌ها رسیده بود، خاطرنشان کرد: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد. 10 روز قبل جلسه‌ای تشکیل شده است و سپس این قانون را اعلام کردند. دید هیئت رئیسه باید وسیع‌تر باشد. در این شرایط نابسامان مالی فوتسال، بازیکنان مطرح باید شرایط زندگی خود را بهبود دهند. آنها باید بتوانند بخشی از سال را در تیمی با شرایط مالی خوب بازی کنند تا هم باشگاه‌های داخلی و هم شرایط مالی بازیکنان بهبود یابد.

وی در مورد جذب احمد اسماعیل‌پور در صورت لغو قانون جدید هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: جذب اسماعیل‌پور جزو برنامه‌های ماست. من با او در ارتباط هستم و منتظرم که به ایران بیاید. باید ببینیم برنامه اسماعیل‌پور چگونه است. اگر او بخواهد در ایران به فوتسال خود ادامه دهد، قطعاً وی را جذب می‌کنیم.

انتهای پیام/

R1402/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان لیگ فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان لیگ فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند سازمان لیگ فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی

دریافت 24 MB

ورود به این کاخ برایتان هیجان انگیز است و در همان ابتدا پلکانی وسیع با آیینه کاری های خیره کننده در مقابلتان قرار دارد که ناخودآگاه دوست دارید بایستید و عکس بگیرید البته باید محافظی کیسه ای روی کفش هایتان بپوشید و بعد وارد شوید.

بعد از پلکان وارد تالاری وسیع می شوید که به نام سلام یا تاجگذاری هم شناخته می شود. در انتهای سالن تختی را میبینید که ماکتی ساخته شده از تخت اصلی به نام تخت طاووس است که نادرشاه از هندوستان به عنوان غنیمت جنگی با خود به ایران آورده بود و پس از قتلش توسط غارتگران تخریب و جواهرات آن به یغما برده شد. فتحعلی شاه قاجار که سودای بر تخت نشستن شاهان در گذشته را داشت دستور می‌دهد تختی مرصع برایش بسازند که در ابتدا به خاطر آیینه ای به شکل خورشید در بالای آن «تخت خورشید» نام داشت و پس از ازدواجش با طاووس خانم تاج الدوله که ۱۵ ساله بود نامش را تخت طاووس گذاشتند. تخت طاووس تا سال ۱۳۶۰ در کاخ گلستان نگهداری میشد و سپس به موزه جواهرات بانک ملی ایران منتقل شد.

تهیه و گزارش: مهلا داریان

کد خبر 847606 برچسب‌ها وزارت میراث فرهنگی و گردشگری سفر - گردشگری تور- گردشگری

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران