Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی رشیدی نژاد با بیان اینکه این بیماری از طریق گزش کنه و ترشحات دام و گوشت آلوده به انسان منتقل می شود اظهار کرد: این بیماری از اواخر فرودین ماه تا شهریورماه شیوع پیدا می کند که در شهرستان های بافت، سیرجان، شهربابک و اروزئیه بیشترین گزارش از این بیماری را داشته ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر اینکه این بیماری، یک بیماری بومی استان است اظهار کرد: علت اصلی این بیماری از سال 88 و با گزش کنه ها همراه با ورود دام‌های قاچاق به استان کرمان شیوع پیدا کرد که راه های مبارزه با این بیماری از طریق سم پاشی، پیش سردکننده ها و جلوگیری از ورود دام قاچاق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان دانشگاه علوم پزشکی قاچاق کنگو گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.
ابوالفضل محبان افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.
به گفته وی در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.
شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری بجنورد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • اعلام رسمی نتایج «پیمایش ملی سلامت روان» در ابتدای تابستان
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه کرمان
  • منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید
  • لحظه هولناک تصادف ۲ بالگرد نظامی | ۱۰ سرنشین کشته شدند + فیلم
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید