Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست با اشاره به کمبود نیرو و تجهیزات محیط بانی در استان زنجان گفت: محیط بانان استان با مشکل کمبود نیروی انسانی و تجهیزات روبه‌رو هستند. ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ استانها زنجان نظرات

سعید حقیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به وضعیت تجهیزات محیط‌بانان در استان زنجان اظهار داشت: امسال در سطح استان زنجان تجهیزاتی از جمله چراغ قوه 30 عدد٬ عینک آتش نشانی 30 عدد٬ روبند 30 عدد٬ بیلچه سه کاره 30 عدد و یک دست لباس آتش نشانی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توزیع بیلچه‌هایی تحت عنوان آتش خوب در سطح استان گفت: این تجهیزات در تعداد 120 عدد در سطح استان زنجان توزیع شده که در این خصوص کمبود نداریم.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست با اشاره به سهم استان زنجان از اعتبار 40 میلیارد تومانی تجهیزات محیط بانان در کل کشور تصریح کرد: با توجه به وسعت هر منطقه و استان اعتبار اختصاص می‌یابد.

وی افزود: اعتبار تخصیص یافته با توجه به مناطق حفاظت شده و وسعت منطقه و تعداد پرسنل است که مسئولین اداره کل حفاظت محیط زیست استان در تلاش هستند تا سهم استان زنجان از این اعتبارات کمبودی نداشته باشد.

حقیقی با بیان اینکه تجهیزات موتور سیکلت٬ لباس و جلیقه‌های ضد گلوله در استان وجود دارد خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم کمبود‌ها را جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 75 محیط بان در سطح استان فعال هستند گفت: از لحاظ نیروی انسانی نیز در سطح استان کمبود داریم.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست به وضعیت تجهیزات محیط بانان اشاره کرد و گفت: در بحث تجهیزات نیز نیز کمبود داریم و از این لحاط هنوز به حد نساب و ایده آل نرسیدیم.

وی ابراز کرد: کمبود نیرو و تجهیزات در سطح استان زنجان وجود دارد و با امکانات حداقل به سختی کارها را پیش می‌گیریم.

انتهای پیام/ ع

R41375/P1494/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران

یوسف رحیمی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان نظام پرستاری کشوردر گفتگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا در رابطه با مشکل کمبود پرستار اظهار کرد: اخیراً خبر‌هایی مبنی بر استخدام ۲۵ هزار نفر نیروی جدید در بدنه وزارت بهداشت منتشر شد که از این تعداد معمولاً ۴۰ تا ۵۰ درصد نیروی پرستارا است؛ یعنی چیزی حدود ۱۰ هزار نفر پرستار استخدام می‌شوند. با این حال استخدام نیرو نمی‌تواند مشکل کمبود پرستار را حل کند باید فکری اساسی برای بهبود شرایط و معیشت پرستاران شود.

وی ادامه داد: در مرحله اول باید وضعیت معیشت پرستاران را حل کرد که انگیزه کافی را برای ادامه کار در کشور داشته باشند؛ زیرا یکی از معضلات مهمی که اکنون با آن روبه روهستیم مهاجرت پرستاران است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان نظام پرستاری کشور افزود: اگر بخواهیم مشکل پرستاری را حل کنیم باید بتوانیم سالانه حداقل ۱۵ هزار پرستار طی ده سال آینده جذب کنیم تا شرایط بدتر نشود. با این وجود اگر بخواهیم در یک شرایط مطلوب قرارگیریم باید این عدد افزایش یابد.

رحیمی به مشکلات پرستاران اشاره کرد و گفت: بزرگ‌ترین مشکل و دلیل مهاجرت پرستاران معیشت و امنیت شغلی است. اگر پرستاران در ایران شغل، امنیت شغلی و درآمدی خوب که از پس هزینه‌های زندگی برآیند داتشه باشند، قطعاً مهاجرت نمی‌کنند. بیشتر پرستارانی که از کشور خارج شده‌اند نیرو‌هایی بودند که موفق به استخدام نشدند. سن آنها افزایش یافته و به دنبال یک ثبات شغلی بودند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حقوق پرستاران بسیار متفاوت است. پرستاران وزارت بهداشت میانگین ۱۴ تا ۱۵ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده