Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزکردستان، مدیران عامل آب و فاضلاب شهری وروستایی و مدیران توزیع برق و شرکت آب منطقه ایی کردستان با نماینده، ولی فقیه در استان کردستان دیدار کردند.
آیت الله حسینی شاهرودی گفت: باید با تمرکز بر روی تجهیزات کاهنده مصرف وجریمه مشترکین پر مصرف در راستای کاهش مصرف آب وبرق گام برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده، ولی فقیه در استان کردستان بر لزوم همکاری رسانه‌ها بویژه صداوسیما در مقوله آموزش واصلاح الگوی مصرف تاکید وگفت: البته باید منابع لازم از طریق این دستگاه ها‌ی خدمات رسان در اختیار صدا وسیما قرار بگیرد.
در ابتدای این دیدار محمدی مدیرعامل آب وفاظلاب شهری، مفاخری مدیرعامل آب وفاظلاب روستایی، لهونیان مدیر عامل شرکت توزیع برق استان و شانظری مدیرعامل شرکت آب منطه ایی استان هرکدام در گزارشی راهکار‌های نحوه مدیریت مصرف را بیان کردند.
مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب وشهری استان در این دیدار گفت: حدود یک چهارم بهای تمام شده آب از مشترکان دریافت میشود که اصلاح تعرفه‌ها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است ورسانه‌ها بویژه صداوسیما باید برای بستر سازی این مهم در میان شهروندان تلاش کنند.
مدیرعامل توزیع برق و شرکت آب منطقه ایی کردستان گفت: باید گام‌های علمی و جدی برای اصلاح الگوی مصرف برداشته شود چرا که مصرف فعلی آب وبرق در کشور نسبت به میانگین جهانی بسیار بالاست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دیدار ولی فقیه آب برق کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه" رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپوليس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپوليس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپوليس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر لرستان
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای عمل کرده بودند | او را با نامردی رها کردند
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود