Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر رشت بر فرهنگسازی و آموزش اصلی ترین مؤلفه ها در کنترل ترافیک تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اخذ گذر واژه و شروع به کار مرکز کنترل ترافیک شهر رشت از تلاش های اعضای شورای پنجم بخصوص در کمیسیون حمل و نقل ترافیک در این خصوص تقدیر کرد.

سید امیر حسین علوی اظهار داشت: با شروع بکار این مرکز تخصصی و مجهز پلیس راهور با اتکا به تکنولوژی روز دنیا نظارت بیشتر و بهتری در کنترل ترافیک و ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی خواهد داشت که به تبع آن نظم و رعایت مقررات به میزان مطلوبی در شهر رعایت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی با تاکید بر این مطلب که اعمال قانون از طریق صدور جریمه تا حدی می تواند به بازدارندگی از تخلفات رانندگی کمک کند افزود: یقینا امروز یکی از چالش‌های موجود در شهر رشت مسئله ترافیک است که باید با نگاهی کارشناسی از مجموع علوم مرتبط با آن از علم ترافیک تا روانشناسی و جامعه شناسی با شناخت صحیح از عوامل مؤثر، برای آن بهترین راهکار را اتخاذ کرد.   رئیس شورا با اشاره به ایجاد رینگ‌ها و خیابانهای شهری در نقاطی که با چالش ترافیکی درگیر هستند، تصحیح وضعیت آسفالت شهر و اعمال قوانین راهنمایی و رانندگی از قبیل ایجاد طرح های ترافیک در محدوده های پرحجم ترافیکی به عنوان بخشی از راهکارهای برون رفت از این معضل، بهترین و تاثیرگذارترین راه حل را آموزش صحیح به رانندگان و نهادینه ساختن فرهنگ رانندگی و ترافیک از سنین پایه در مهدهای کودک و مدارس دانست.   انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 پلیس راهور ترافیک قانون قوانین راهنمایی و رانندگی کنترل ترافیک روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران

سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا کلاک و در آزادراه کرج - تهران از پل کلاک تا گرمدره کرج سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین روان گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901593

دیگر خبرها

  • فیلم| این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف
  • این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف | ویدئو
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • اثرگذاری فرهنگی اساتید در دانشگاه آزاد بیشتر می‌شود
  • جاده چالوس بسته است
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • (ویدئو) رئیس شورای شهر: تغییری در طرح ترافیک ایجاد نمی‌شود
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع