Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان سابق تیم ملی می گوید امسال سال افت بیرانوند بوده است.

طرفداری- ابراهیم میرزاپور، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره وضعیت دروازه بانان تیم ملی اظهار داشت که شخصاً به تمرین پرسپولیس رفته و با بیرانوند در این رابطه صحبت کرده است.

 ابراهیم میرزاپور در حاشیه تمرین تیم ملی، گفت:

طبق چیزی که در اینجا دیدم و صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتم خدا را شکر شرایط بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم دیروز در آخرین بازی تدارکاتی هم برنده شد و بازیکنان با روحیه وارد مسابقات خواهند شد. شرایط خوب است. اولین بازی می‌تواند سخت‌ترین بازی باشد. امیدوارم در بازی با مراکش با یک بازی خوب نتیجه خوبی هم کسب شود.

به نقل از فارس، وی در مورد  اینکه زمانیکه او بازی می‌کرد انتقادات زیادی مطرح می‌شد و الان این شرایط برای علیرضا بیرانوند هم وجود دارد، خاطرنشان کرد:

تقریبا 2 هفته قبل به تمرین پرسپولیس رفتم تا با بیرانوند صحبت کنم. او علاوه بر اینکه گلر تیم ملی است همشهری من هم هست.  وظیفه خودم دانستم تا بروم با او صحبت کنم. من شرایط بدتر از او را در جام جهانی 2006 داشتم. صحبت‌های خوبی با او انجام دادم و تجربیاتم را بیان کردم. بیرانوند هم فردی است که دوست دارد موفق شود و شرایط خوبی داشته باشد. فکر می‌کنم او دروازه بان اول تیم ملی باشد.

میرزاپور در مورد اینکه آیا او می‌تواند درون دروازه تیم ملی عملکرد خوبی داشته باشد، گفت: 

در هر فصل برای هر دروازه‌بانی افت پیش می‌آید بیرانوند امسال این شرایط را داشت. در مجموع او دروازه‌بان با کیفیتی است. جام جهانی شرایط خاص خودش را دارد و نمی‌توان گفت که کسی گل نخورد اما در مجموع مطمئن هستم بیرانوند با روحیه‌ای که دارد می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر

به گزارش ورزش سه دقیقه 24 بازی آلومینیوم اراک – پرسپولیس سرخ‌ها با ضربه تمام کننده عیسی آل کثیر به گل دوم رسیدند که این گل به شکل عجیی به ثمر رسید.
در شرایطی که سروش رفیعی در میانه میدان توپگیری کرده بود توپ را به عیسی آل کثیر رساند و او هم با حرکتی تکنیکی از یک بازیکن ایرالکو عبور کرد تا فضای بسیار خوبی برای پیشروی به سمت دروازه میزبان داشته باشد.

عیسی در شرایطی که می‌توانست ترابی را راهی دروازه حریف کند خودش با توپ جلو رفت و در موقعیت ضربه زدن قرار گرفت اما در شرایطی که قصد شوتزنی داشت تعادلش بهم خورد و نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند اما با وجود این اتفاق توپ به شکل عجیبی از بالای سر احمد گوهری عبور کرد و تبدیل به گل شد.

ویدئو: 331072

به نظر می‌رسد در این صحنه بعد از سر خوردن عیسی توپ با ضربه عیسی به زمین خورده و به نوعی پله کرد تا از بالای سر گوهری وارد دروازه‌اش شود.

عیسی که با خوش شانسی محض موفق شده بود این توپ را وارد دروزاه کند خودش هم باور نمی‌کرد با وجود از دست دادن تعد موفق به گلزنی شده و به همین خاطر شادی گل جالبی هم داشت.

گوهری هم که با بدشانسی این گل را دریافت کرده بود سرش را به نشانه تاسف تکان می‌داد چرا که در آن صحنه کاری از دستش برنمی‌آمد.

دیگر خبرها

  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!