Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@11:45:16 GMT

عملیات اجرایی زیرگذر حاجی آباد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۶۷۴۸۵

عملیات اجرایی زیرگذر حاجی آباد آغاز شد

به گزارش برنا از اراک ، علی زندی فر، افزود: با اجرای این طرح یکی از نقطه حادثه خیز بزرگراه اراک - قم در استان مرکزی حذف می شود.

وی ادامه داد: مبادی ورودی و خروجی تقاطع غیر همسطح حاجی آباد به عرض 6 متر با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال از سال 94 تا کنون در بزرگراه اراک- قم نصب شده است و عملیات اجرایی رمپ های ورودی و خروجی این زیر گذر به دلیل وجود معارض، نبود تخصیص اعتبار و جابه جایی تاسیسات زیربنایی تا کنون انجام نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: زمان پیش بینی شده برای بهره برداری از رمپ های زیر گذر حاجی آباد اراک با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 500 میلیون ریال اواخر سال جاری است.

زندی فر با یادآوری خرید 6 هزار متر زمین از کشاورزان و مالکان این منطقه برای انجام عملیات اجرایی زیرگذر حاجی آباد، افزود: 15 درصد این زمین ها از کشاورزان خریداری شده و بقیه به صورت تهاتر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: برای اجرای این زیرگذر 2 خط لوله گاز، کابل مخابرات و فیبر نوری با همکاری دستگاه های خدمت رسان جابه جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی افزود: حدود 30 هزار خودروی سنگین و سبک روزانه از بزرگراه اراک- قم عبور می کند که اجرای این تقاطع غیرهمسطح در افزایش ایمنی بزرگراه مذکور به صورت مستقیم اثر دارد.

زندی فر ادامه داد: برای افزایش ایمنی عبور و مرور اهالی این منطقه اجرای یک پل عابر پیاده روگذر نیز در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی قرار دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی راهداری و حمل و نقل جاده فیبر نوری قم مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد