Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از وزش باد شدید طی دو روز آینده در برخی نقاط استان های سمنان، تهران، شرق اصفهان، البرز، قزوین و قم خبر داد.

احد وظیفه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی شبستان درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور در هفته پایانی ماه مبارک رمضان گفت: با گذر امواج تراز میانی، طی امروز و فردا، به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی استان های شمال غرب، شمال شرق، سواحل دریای خزر، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز غربی و مرکزی، زاگرس مرکزی و ارتفاعات کرمان پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: روز دوشنبه بارش باران در شمال شرق و شرق به صورت پراکنده و خفیف بوده اما همچنان در شمال غرب، برخی نقاط غرب، سواحل خزر، استان های واقع در دامنه های البرز غربی و مرکزی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

 

وی با اشاره به وزش باد شدید طی سه روز آینده در برخی مناطق کشور گفت: وزش باد شدید در بخش هایی از شمال شرق، شرق و استان های خوزستان، ایلام و بوشهر پیش بینی می شود که در برخی از این مناطق پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

 

وظیفه افزود: روزهای شنبه و یکشنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان های سمنان، تهران، شرق اصفهان، البرز، قزوین و قم وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت هوای پایتخت نیز گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر، در اواخر وقت رگبار باران، گاهی باد و گرد و خاک پیش بینی می شود و دمای هوای تهران در گرم ترین زمان 33 درجه و در خنک ترین حالت 22 درجه سانتیگراد می باشد.

 

وظیفه با بیان اینکه دمای هوای تهران طی دو روز آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: وضعیت هوای تهران برای دو روز آینده کمی ابری، در بعضی ساعات افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس مراسم شب قدر شب قدر قدس اردبیل مقام معظم رهبری بیرجند نمایشگاه قرآن کریم ماه رمضان وزش باد شدید گرد و خاک سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: امروز در بیشتر ساعت‌ها در نیمه شرقی کشور، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی برای برخی مناطق کشور بارش‌های سیلابی پیش‌بینی کرد و افزود: امروز هشدار نارنجی مربوط به استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی است که سبب سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌ها در این مناطق می‌شود. فردا در کرمان، سیستان و بلوچستان و برخی نقاط خراسان شمالی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد تداوم دارد که این بارش‌ها تا اوایل هفته آتی در کشور ماندگار است.

وی از وزش باد شدید در برخی مناطق کشور خبر داد و افزود: وزش باد شدید در چند روز آینده در نیمه شرقی کشور تداوم دارد. امروز تنگه هرمز و دریای عمان و فردا شرق دریای عمان مواج و متلاطم است.

وی افزود: آسمان تهران نیمه ابری است که در برخی ساعت‌ها با افزایش باد همراه است. همچنین بیشینه دما امروز در پایتخت به ۲۴ درجه بالای صفر می‌رسد و روند دمایی در تهران افزایشی است.

کد خبر 6088328 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز
  • تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم)
  • ۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان
  • احتمال وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان