Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، یگان موشکی انصارالله یمن پایگاه‌های نظامی عربستان در "نجران" و "خمیس مشیط" را با موشک‌های بالستیک هدف قرار داد.

"ترکی المالکی" سخنگوی ائتلاف عربستان مدعی رهگیری این دو موشک شد.

وی گفت که یکی از موشک‌ها در داخل خاک یمن و یکی در منطقه بیابانی سقوط کرده است.

المالکی مدعی شد که شلیک این موشک‌ها ادامه حمایت ایران از انصارالله را ثابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انصارالله یمن از آغاز عملیات ائتلاف عربی در این کشور تاکنون با ۱۴۹ موشک عربستان را هدف قرار داده است.

از سوی دیگر رسانه جنگ انصارالله تصاویری را از خودروهای زرهی امارات منتشر کرد که نیروهایش طی درگیری‌های اخیر در مناطق نزدیک به الحدیده در غرب یمن به آن دست یافتند.

یک منبع میدانی به المیادین گفت: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مناطقی در الجاح در شهرستان الحسینیه در جنوب الحدیده در غرب کشور را به کنترل خود درآوردند.

این منبع نظامی افزود: افراد وابسته به انصارالله به مواضع نیروهای منصور هادی، رئیس‌جمهوری مستعفی یمن حمله کردند و تعدادی از مناطق را در پی درگیری‌های شدید پس گرفتند.

پیش از این نیز انصارالله تصاویری را از اجساد سربازان سودانی منتشر و اعلام کرد که این سربازان در مرزهای یمن و عربستان کشته شده‌اند.

رژیم سعودی با ایجاد ائتلاف عربی متشکل از چند کشور عربی با حمایت آمریکا، از ششم فروردین ماه سال ۱۳۹۴ حملات همه‌جانبه خود به یمن را با هدف سرکوب جنبش مردمی انصارالله و بازگرداندن "عبدربه منصور هادی" رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری این کشور آغاز کرد که طی این مدت هزاران شهروند بیگناه یمنی به‌شهادت رسیده و یا زخمی شده‌اند.

مدتهاست که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به تداوم تجاوز نظامیان سعودی به کشورشان و کشتار مردم و تخریب زیرساخت‌های آنها، مواضع نظامیان سعودی را در عمق خاک عربستان هدف قرار می‌دهند و تاکنون در چندین نوبت با موشک‌های دوربرد خود، سعودی‌ها را غافلگیر کرده‌اند.  

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح یمن به اهداف اسرائیلی

یحیی سریع در بیانیه‌ای گفت: نیرو‌های دریایی یمن به یاری خداوند متعال کشتی اسرائیلی (MSC DARWIN) را در خلیج عدن با موشک‌های دریایی مناسب و تعدادی پهپاد با موفقیت هدف قرار دادند.

وی افزود: نیرو‌های مسلح یمن نیز تعدادی موشک بالستیک و کروز به سمت اهداف متعلق به دشمن اسرائیلی در منطقه ام الرشراش واقع در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کردند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تاکید کرد که نیرو‌های نظامی این کشور تا توقف تجاوز نظامی به غزه، به عملیات خود علیه اهداف اسرائیلی ادامه خواهند داد.

 ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانیکه رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • المسیره: عربستان مناطق مرزی یمن را هدف حمله موشکی و توپخانه‌ای قرار داد
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح یمن به اهداف اسرائیلی
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد