Web Analytics Made Easy - Statcounter


رویداد۲۴ به دنبال انتشار شایعات و اخبار جعلی در ارتباط با درخواست آزادی سعید مرتضوی از سوی آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی، یک مقام آگاه در این مورد اعلام کرد: حضرت آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی به هیچ‌وجه درخواستی مبنی بر عفو یا آزادی سعید مرتضوی نداشته است.

وی ادامه داد: جعل اخبار و انتشار اطلاعات غلط و جهت‌دار تخریبی شیوه نخ‌نما شده رسانه‌ای است که در پیشگاه ملت بزرگ ایران و طیف‌ها و گروه‌های فعال متعهد سیاسی و اجتماعی راه به جایی نخواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 هاشمی شاهرودی سعید مرتضوی تکذیب آمدنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۷۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی میرباقری شاهرودی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه پیشرفت باید در چهار چوب‌های فرهنگی و دینی اتفاق بیفتد، ابراز داشت: برای تحقق این مهم نیازمند به تدوین پیوست‌های فرهنگی هستیم.

وی ضمن بیان اینکه دچار تضاد بین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی هستیم، افزود: برای گذار از این مرحله باید مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت برنامه ریزی و در دستور کار قرار گیرد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه ریل پیشرفت استان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد، ابراز داشت: می‌توانیم در این زمینه به الگو سرآمد برای کل کشور تبدیل شویم.

میرباقری شاهرودی ضمن بیان اینکه برای تحقق این مهم تشکیل اتاق فکر با حضور هیأت‌های اندیشه ورز ضروری است، تصریح کرد: مباحث فرهنگی و دینی باید مشخص و پیشرفت و توسعه بر بستر آنها صورت گیرد.

وی ضمن بیان اینکه الگو سرمایه داری یکی از مباحثی که باعث تضعیف بیش از پیش قشر ضعیف و متوسط مردم خواهد شد، افزود: این الگوها باید به تدوین پیوست‌های فرهنگی منتهی شود.

کد خبر 6087766

دیگر خبرها

  • ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد
  • آیت الله هاشمی علیا عنوان کرد؛ لطف الهی به مؤمنان جهت دوری از تعصب جاهلی
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق