Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نیکنام حسینی‌پور با انتشار پیامی درگذشت حجت‌الاسلام دكتر احمد احمدی، رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومي موسسه خانه كتاب، در متن پيام تسليت نيكنام حسيني‌پور، مدير عامل خانه كتاب، به مناسبت درگذشت دكتر احمد احمدي؛ عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي و رئيس سازمان مطالعه و تدوين كتب علوم انساني دانشگاه ها (سمت) آمده است: «درگذشت پيشكسوت حوزه نشر، مرحوم حجت‌الاسلام احمد احمدي؛ رئيس سازمان مطالعه و تدوين كتب علوم انساني دانشگاه ها (سمت) موجب تاثر شد؛ دكتر احمد احمدي علاوه بر تاثيرگذاري در حوزه انديشه و انديشه ورزي و خدمات دانشگاهي متعدد، خدمات فرهنگي فراواني در حوزه نشر داشت و كتاب‌هاي  ارزشمندي به كوشش و حمايت ايشان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام احمد احمدي در طول حياتش همواره با داشتن دغدغه‌‌هاي فرهنگي، گام‌هاي مهمي در اين راه برداشت؛ بيش از ۳۰ سال در گستره فرهنگ كوشيد و در سازمان مطالعه و تدوين كتب علوم انساني دانشگاه ها (سمت) تلاش كرد به نياز دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشي كشور در زمينه پژوهش، تأليف، تصنيف و ترجمه در رشته‌هاي مختلف علوم اسلامي و انساني پاسخ دهد و ضمن بهره برداري از  همه ظرفيت‌هاي علمي و فرهنگي كشور، زمينه‌هاي لازم و مناسب را براي اعتلا و توسعه فرهنگ فراهم كند.

 

بي‌ترديد خدمات ايشان در تاريخ فرهنگ اين سرزمين ماندگار و قابل تقدير است.

 

درگذشت اين پيشكسوت حوزه نشر را به جامعه فرهنگي و علمي كشور به ويژه اهل قلم و فعالان حوزه نشر و خانواده ايشان تسليت مي گويم و براي آن مرحوم طلب مغفرت و براي بازماندگان ايشان صبر مسئلت دارم.»

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز قدس راهپیمایی روز قدس مراسم شب قدر شب قدر قدس روز جهانی قدس اردبیل فلسطین کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه حجت الاسلام احمد احمدي نیکنام حسینی پور خانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم

احمدی نژاد در مراسم ختم همسر دبیر شورای نگهبان با ژست خاص در کنار احمد جنتی را ببینبد. منبع: پارسینه

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • حجت الاسلام‌والمسلمین معزی: روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است نه بخشنامه سازمانی
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • روحیه داوطلبی در هلال احمر برآمده از اراده انسانی است
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان