Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر اهل سفر‌های هوایی باشید، مطمئنا با واژه‌ی بلیط چارتر برخورد کرده اید و به نوعی خرید بلیط ارزان هواپیما را در خرید بلیط چارتر خلاصه می‌کنید. بلیط چارتر نوعی بلیط هواپیما می‌باشد که توسط برخی از آژانس‌های مسافرتی برای مدت معین و در مسیر‌های خاص از ایرلاین‌ها اجاره می‌شوند و با نرخ‌های مختلف به فروش میرسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه شرکت‌های چارتر کننده مستقیما قیمت بلیط چارتر را مشخص می‌کنند، در نتیجه ثبات قیمت در این نوع بلیط هواپیما بسیار پایین می‌باشد و این همان فرصتی می‌باشد که برای خرید بلیط ارزان هواپیما نباید از دست دهید.

سرویس اقتصادی فردا: شاید شما هم افرادی را دیده اید که بدنیال فرصت‌ها هستند تا زندگی را به بهترین شکل بسازند. اگر در نحوه‌ی زندگی کردن این دسته از افراد دقت کنید، متوجه خواهید شد که به سفر اهمیت زیادی می‌دهند و آن را بخش مهمی از زندگی به شمار می‌آورند. فرق این دسته از افراد با بقیه در این است که با راه‌های کاهش هزینه‌ی سفر کاملا آشنا هستند و خرید بلیط ارزان هواپیما را در رأس برنامه‌های سفر قرار می‌دهند. خرید بلیط ارزان هواپیما کار سختی نیست و فقط باید چند نکته را در زمان خرید بلیط هواپیما رعایت کنید که در ادامه به این نکات اشاره خواهیم کرد.

ارزان‌ترین بلیط هواپیما را با خرید بلیط چارتر بدست آورید
اگر اهل سفر‌های هوایی باشید، مطمئنا با واژه‌ی بلیط چارتر برخورد کرده اید و به نوعی خرید بلیط ارزان هواپیما را در خرید بلیط چارتر خلاصه می‌کنید. بلیط چارتر نوعی بلیط هواپیما می‌باشد که توسط برخی از آژانس‌های مسافرتی برای مدت معین و در مسیر‌های خاص از ایرلاین‌ها اجاره می‌شوند و با نرخ‌های مختلف به فروش میرسند. با توجه به اینکه شرکت‌های چارتر کننده مستقیما قیمت بلیط چارتر را مشخص می‌کنند، در نتیجه ثبات قیمت در این نوع بلیط هواپیما بسیار پایین می‌باشد و این همان فرصتی می‌باشد که برای خرید بلیط ارزان هواپیما نباید از دست دهید.


چطور بلیط چارتر ارزان بخریم؟
تصور اشتباهی که اغلب افراد در مورد بلیط چارتر دارند این است که بلیط چارتر همیشه ارزان‌تر از بلیط سیستمی بوده و به عبارت دیگر، خرید بلیط چارتر یعنی خرید بلیط ارزان هواپیما. این تصور کاملا اشتباه می‌باشد و همه چیز به روش خرید بلیط هواپیما، زمان و مقصد سفرتان بستگی دارد. اولین نکته که در خرید بلیط چارتر ارزان باید در نظر داشته باشید، خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌باشد. همان طور که اشاره کردیم، نرخ بلیط چارتر ثابت نیست و با توجه به سیاست‌های شرکت چارتر کننده مشخص میگردد، در نتیجه برای پیدا کردن بلیط چارتر ارزان باید زمان بگذارید و در سایت‌های مختلف قیمت بلیط چارتر را با هم مقایسه نموده و شانستان را در خرید بلیط چارتر ارزان بالا ببرید. مطمئنا این فرصت با خرید حضوری بلیط هواپیما بدست نخواهد آمد.

 

زمان مناسبی را برای خرید بلیط چارتر ارزان انتخاب کنید
روز‌هایی از سال که تقاضا برای خرید بلیط هواپیما در مسیر‌های خاص زیاد می‌باشد، شرکت‌های چارترکننده از این فرصت به نفع خود استفاده نموده و قیمت بلیط چارتر را افزایش می‌دهند. پس اگر قصد دارید با خرید بلیط ارزان هواپیما، هزینه‌های سفرتان را کاهش دهید، فصل و روز‌های پیک سفر منتظر خرید بلیط ارزان هواپیما نباشید. می‌توان به این نتیجه رسید که اگر در انتخاب زمان سفر انعطاف داشته باشید، فرصت بیشتری برای خرید بلیط ارزان هواپیما، چه در خرید بلیط هواپیما داخلی و چه خرید بلیط هواپیما خارجی خواهید داشت.


از خرید بلیط چارتر لحظه آخری غافل نشوید
گاهی اوقات با نزدیک شدن به زمان پرواز و به فروش نرسیدن بلیط‌های چارتر، شرکت چارتر کننده برای جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی، قیمت بلیط چارتر را کاهش میدهد تا احتمال فروش بلیط افزایش یابد. به این نوع بلیط اصطلاحا، بلیط چارتر لحظه آخری می‌گویند و یک فرصت عالی برای کاهش هزینه‌های سفر می‌باشد. البته این فرصت بندرت بدست می‌آید و مناسب آن دسته از افرادیست که همیشه منتظر فرصت‌ها هستند و آماده‌ی سفر می‌باشند.

خرید بلیط چارتر ارزان از منبع معتبر
افزایش تقاضا برای خرید بلیط هواپیما و تجربه‌ی سفر‌های هوایی، باعث شده است تا سایت‌های زیادی در زمینه‌ی خرید بلیط هواپیما داخلی و خرید بلیط هواپیما خارجی شروع به فعالیت کنند. اما همیشه و در هر کسب و کاری افراد سودجو از فرصت‌ها به نفع خود استفاده می‌کنند، دنیای گردگشری هم از این امر مستثنی نمی‌باشد. به همین خاطر باید معتبرترین سایت‌ها را برای خرید بلیط هواپیما یا خرید آنلاین تور و سایر خدمات گردشگری انتخاب کنید. رسپینا ۲۴، به عنوان مرجع رسمی ارائه‌ی خدمات گردشگری، امکان خرید انواع بلیط هواپیمای بیش از ۹۰۰ ایرلاین داخلی و خارجی را فراهم نموده و منبع مناسبی برای خرید بلیط چارتر از اکثر چارترکننده‌های مطرح و معتبر می‌باشد. علاوه بر خرید بلیط هواپیما داخلی و خرید بلیط هواپیما خارجی رسپینا ۲۴، امکان خرید بلیط قطار، رزرو آنلاین هتل و خرید آنلاین تور را فراهم نموده است. با انتخاب و همراهی رسپینا ۲۴، شما هم با ما هم عقیده خواهید شد که، با رسپینا ۲۴ روی زمین نمی‌مانید.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Swx

منبع: فردا

کلیدواژه: سفر هوایی خرید بلیط ارزان بلیط چارتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌

ایسنا/خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۸۲۴ هزار تن محصول گندم در استان خبرداد.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از ۲۰ فروردین ماه سال جاری آغاز شد، اظهار کرد: تا به امروز بیش از ۸۲۴ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه در سال زراعی گذشته افزایش ۵۳ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان در حال انجام است، افزود: در حال حاضر در پیک خرید گندم استان قرار داریم و روزانه بیش از ۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

جهان نژادیان با بیان اینکه از میزان گندم خریداری شده تاکنون بیش از ۷۰۰ هزار تن گندم به مراکز و سیلوهای استاندارد منتقل شده است، ادامه داد: با توجه به شرایط بارندگی، مراکز روباز حساس در استان شناسایی شده و در این زمینه در حال انتقال گندم این مراکز به سیلوهای استاندارد هستیم.

وی بیان کرد: با توجه به این شرایط در روز گذشته ۶۴ هزار تن گندم در استان حمل شده در حالی که این عدد در مدت مشابه سال قبل ۱۵ هزار تن بوده است.

جهان نژادیان با اشاره به اینکه سیلوهای ذخیره‌سازی استاندارد و همچنین کارخانجات آرد در استان به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و گندم کشاورزان را دریافت می‌کنند، عنوان کرد: تمام نیروها اعم از شرکت غله و خدمات بازرگانی و تعاون روستایی به صورت شبانه‌روزی جهت صیانت از دسترنج کشاورزان استان در حال فعالیت هستند و تلاش ما این است در اسرع وقت گندم دریافتی از کشاورزان استان به سیلوهای استاندارد منتقل شود.

وی با بیان اینکه استاندار و معاونین وی ناظر بر عملیات تخلیه مراکز روباز گندم و انتقال این محصول به سیلوهای استاندارد هستند، عنوان کرد: ترافیک و شلوغی‌ای که در مسیرهای منتهی به سیلوهای استاندارد مشاهده می‌شود ناشی از شدت برداشت امسال کشاورزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان یادآور شد: در سال زراعی قبلی در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی
  • ۷ سوغاتی خوشمزه زنجان که باید حتماً امتحان کنید
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • چند ترفند ساده برای آن‌که هوش مصنوعی، اطلاعات شما را ندزدد
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟