Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ ابراهیم میرزاپور که در تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال ایران در روسیه حاضر شده بود در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خوشبختانه شرایط ملی پوشان بسیار خوب است و در آخرین دیدار دوستانه مقابل لیتوانی هم به پیروزی رسیدیم.
وی ادامه داد: مطمئن باشید اولین دیدار تیم ملی بسیار دشوار خواهد بود و اگر این دیدار را با موفقیت به پایان برسانیم انگیزه بازیکنان دوچندان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید مقابل مراکش یک نتیجه ایده آل کسب کنیم تا شانس های ما برای شگفتی سازی زنده بماند.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2006 آلمان در خصوص انتقادات مطرح شده از علیرضا بیرانوند، گفت: 2 هفته قبل در تمرینات پرسپولیس حاضر شدم تا به عنوان یک دوست در این خصوص با بیرانوند صحبت کنم.
وی تصریح کرد: اگر به خاطر داشته باشید شرایط من قبل از جام جهانی 2006 بسیار بدتر از بیرانوند بود و سعی کردم در جلسه ای که با او داشتم تمام تجربیاتم را در اختیار این دروازه بان قرار دهم. با توجه به تمرینات تیم ملی فکر می کنم او دروازه بان اول ایران در جام جهانی 2018 روسیه باشد.
میرزاپور اظهار داشت: افت برای دروازه بانان کاملا طبیعی است اما فراموش نکنید بیرانوند امسال یکی از بهترین دروازه بانان ایران بود و اطمینان دارم او می تواند عملکرد درخشانی در جام جهانی داشته باشد.
شاگردان کی روش در گروه دوم جام جهانی 2018 با مراکش، اسپانیا و پرتغال رقابت می کنند.
بازی اول تیم ملی فوتبال کشورمان 25 خرداد برابر مراکش برگزار می شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جام جهانی علیرضا بیرانوند ابراهیم میرزاپور ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم

وزیر ارتباطات تاکید کرد: ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و در حال حاضر مشتریانی در سطح دنیا برای این نوع ماهواره‌ها وجود دارد.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: با تلاش‌های جهادگرانه متخصصان ایرانی، در افق برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور، شاهد خودکفایی و تبدیل شدن ایران به قطب فضایی منطقه خواهیم بود.

وی افزود: با وجود تثبیت فناوری‌ها در برخی حوزه‌ها، تمرکز اصلی بر بازاریابی خدمات فضایی ایران در سطح جهانی، به خصوص در زمینه پرتابگر‌های سبک و ماهواره‌های کوچک است.

زارع پور اظهار داشت : ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و در حال حاضر مشتریانی در سطح دنیا برای این نوع ماهواره‌ها وجود دارد.

وی افزود: برای رسیدن به خودکفایی کامل و چرخش خودجوش صنعت فضایی، نیازمند سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف این حوزه هستیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد :  جمهوری اسلامی ایران با برگزاری نمایشگاه‌ها و رویداد‌های فضایی، به دنبال جذب شرکای بین‌المللی و توسعه همکاری‌ها در این زمینه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد