Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی سیدمجید حسینی به گوش می‌رسد و با توجه به قرارداد ۲ ساله مدافع ملی پوش استقلال، مبلغ رضایتنامه وی برای لژیونر شدن مشخص شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدمجید حسینی مدافع ملی‌پوش تیم استقلال در فصل گذشته یکی از مهره‌های اصلی آبی‌پوشان بود.

وینفرد شفر در تمجید از بازیکن تیمش او را بهترین مدافع آسیا خطاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد حسینی با استقلال دو ساله است که سال دوم آن مشروط به پیشنهاد خارجی است. به این صورت، اگر به او پیشنهادی برسد با دادن مبلغی می‌تواند لژیونر شود.

همان قراردادی که برای امید نورافکن بسته شده بود، برای حسینی هم امضا شده، با این تفاوت که مدافع استقلال برای گرفتن رضایت‌نامه باید مبلغ ۱۰۰ هزار دلار پرداخت کند که چیزی نزدیک به ۶۰۰ میلیون تومان می‌شود.

البته زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی حسینی شنیده شده و شاید این بازیکن فصل جاری هم در استقلال بماند. او اکنون با تیم ملی در روسیه حضور دارد و شاید با بازی کردن شانس لژیونر شدن را پیدا کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امید نورافکن استقلال تهران امید نورافکن باشگاه استقلال جام جهانی 2018 سیدمجید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در یکی از حساس ترین دیدارهای باقیمانده اش در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف میزبان خود تراکتور می رود. مسابقه دشواری که آبی ها برای حفظ صدر جدول رده بندی، نیازمند کسب سه امتیاز هستند.

یکی از دغدغه های کادرفنی استقلال برای این مسابقه، نداشتن مدافع جانشین روی نیمکت تیم است. نکونام در حال حاضر تنها محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی را به عنوان مدافع تخصصی در اختیار دارد و آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا طی روزهای اخیر و به دلیل مصدومیت، از تمرینات گروهی به دور بوده اند.

در این میان، سهرابیان روز گذشته توانست با سایر هم تیمی هایش به تمرین بپردازد و این موضوع برای کادرفنی، خبر امیدوارکننده ای بود. انتشار تصاویری از تمرین امروز نیز، باعث قوت قلب نکونام شده است.

آرمین در آخرین جلسه تمرینی استقلال پیش از عزیمت به تبریز حضور داشت و به نظر می رسد که این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار برابر تراکتور نداشته باشد.

با این حال، انتظار می رود که سهرابیان در بازی فردا کار را از روی نیمکت آغاز کند و در صورت صلاحدید کادرفنی، به میدان برود.

دیگر خبرها

  • مبلغ جدید گواهی اسقاط محصولات مونتاژی ایران خودرو اعلام شد
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور