Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@16:21:57 GMT

قتل مهندس 50 ساله با اسلحه شکاری در آبیک

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۶۸۹۵۹

خرداد: فرمانده انتظامی آبیک از وقوع یک فقره قتل مهندس 50 ساله یک واحد مرغداری و دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ مجید حسنوند اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی پس از کسب خبر از مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر تیراندازی یک کارگر در یک واحد مرغداری بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد کارگر مرغداری پس از شلیک گلوله با تفنگ شکاری به سمت مهندس 50 ساله واحد مرغداری متواری شده و بلافاصله فرد مضروب که از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرارگرفته بود جهت مداوا به مرکز درمانی اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی آبیک افزود: مأموران ضارب را بعد از شناسایی در یک اقدام غافلگیرانه در خانه‌های سازمانی واحد مرغداری دستگیر و اسلحه را که در منزل اقوام پنهان کرده بود کشف کردند.
حسنوند اضافه کرد: متهم در بازجویی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به تیراندازی به سمت مهندس 50 ساله اعتراف و انگیزه خود را عصبانیت به خاطر توهین و فحاشی مهندس شرکت به پدرش در بین کارگران واحد مرغداری اعلام کرد.
فرمانده انتظامی آبیک بابیان این‌که متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، عنوان کرد: مضروب به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد. منبع: ایسنا برچسب ها: قتل ، اسلحه شکاری ، حوادث

منبع: خرداد

کلیدواژه: قتل اسلحه شکاری حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس

فرماندهی انتظامی بندرعباس درباره فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در منطقه جمال احمد بندرعباس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

دیگر خبرها

  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده ۵ ساله