Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارکنان بانک صادرات ایران در مدیریت منطقه غرب تهران روز سه شنبه در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو گردهم آمدند تا آخرین برنامه های ابلاغی سال ٩٧ را در کنار مدیران ارشد این بانک به بحث و تبادل نظر بگذارند.
به گزارش صدای ایران دکترحجت اله صیدی در گردهمایی مدیران و کارکنان مدیریت غرب تهران این بانک رفع دغدغه مشتریان بانک را در شرایط کنونی، مهمترین اولویت کاری بانک دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا به اهداف سال ٩٧ بانک دست یابیم و بانک را به جایگاه اصلی خود برسانیم چرا که کار کردن در این بانک مایه فخر و مباهات است و باید برای جبران برخی کاستی ها  بیشتر کار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکترصیدی با اشاره به اهمیت برگزاری به موقع مجمع بانک در تیر ماه ٩٧ گفت: تنها با عدد و رقم مناسب است که می توان به برگزاری یک مجمع موفق امیدوار بود و باید کوشش کنیم تا به جامعه، سهامداران و بیش از ٤٧ میلیون مشتری بانک پیام های مثبتی بدهیم که خوشبختانه روند فعلی، همه مدیران و کارکنان بانک را به تحقق این امر دلگرم تر کرده است.
دکترصیدی در این جمع با ذکر احادیث و ابیاتی در خصوص اهمیت ماه مبارک رمضان و روزه داری، حدیثی از امیرالمومنین(ع) و بیتی از اشعار صائب تبریزی را یادآور شد و گفت: باید از پس روز های رحمت و رسیدن به ایام مغفرت در میانه های این ماه مبارک بهترین درس های زندگی را آموخت و از آن در راستای ارتقای بانک صادرات ایران و خدمت رسانی مشتریان بیشترین بهره ها را برد.
در این مراسم همچنین، رضا صدیق عضو هیات مدیره این بانک نیز با ارائه چکیده ای از آمارهای مالی مدیریت شعب غرب تهران گفت: خوشبختانه در سال ٩٦ این مدیریت عملکرد خوبی داشته و در اغلب شاخص ها برتر بوده است. وی افزود: آمارها نشان می دهد، شاخص هایمالی این مدیریت نسبت به کل شبکه بانک، شرایط مطلوبتری داشته است که انتظار می رود در سال ٩٧ نیز این روند سرعت بهتری به خود بگیرد. 
عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران اهداف بزرگتری را برای بهبود نسبت های مالی این منطقه بیان کرد و به کارکنان و مدیران توصیه کرد تا برای حصول به آنها نهایت تلاش خود را در امر بازاریابی به کار بگیرند.
در ابتدای این مراسم نیز کاووس اسدی مدیر شعب منطقه غرب تهران، با بیان اعداد و ارقامی از رشد نسبت های مالی شعب منطقه به رتبه اول در شبکه بانک صادرات ایران در سال های اخیر اشاره و اهداف مورد نظر برای سال آتی را اعلام کرد.  
در این مراسم همچنین معصومه قرهی، به نمایندگی از روسای شعب منطقه غرب تهران و محمدرضا رحمانی به نمایندگی از بانکداران این منطقه، به بیان نقطه نظرات و موانع موجود پرداختند که با استقبال و ارائه رهنمودهایی از سوی مدیرعامل بانک روبرو شد.
گفتنی است، پیش از برگزاری این مراسم، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مقامات ارشد بانک، ضمن بازدید از شعبه اشرفی اصفهانی طی نشستی در محل مدیریت شعب منطقه غرب تهران، آخرین راهکارها برای پیشبرد اهداف مورد نظر در استفاده از ظرفیت های اقتصادی کلان منطقه را مورد بررسی و دقت نظر قرار دادند.  

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی

شرکت‌های گاز استان‌های خراسان جنوبی و کرمان اعلام کردند که سیل چند روز اخیر آسیبی به تأسیسات و ابنیه صنعت گاز وارد نکرده و جریان گاز هم در این استان‌ها پایدار است.

به گزارش شانا، شرکت گاز استان خراسان جنوبی اعلام کرد که با وجود وقوع سیل و مسدود شدن برخی راه‌های مواصلاتی در این استان، جریان گاز در شهرها و روستاها پایدار است و آسیبی به پروژه‌های در حال اجرا، وارد نشده است.

استقرار گروه‌های امداد شرکت گاز کرمان

محمدرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان نیز از اعزام تیم‌های امداد و گروه‌های پیشتاز این شرکت در قالب یک تیم ۴۰ نفره به شهرهای جنوبی استان خبر داد.

وی گفت: با اعلام ستاد بحران استان و پیش‌بینی سیل در جنوب کرمان تیم‌های عملیاتی امداد و گروه‌های پیشتاز شرکت گاز استان کرمان به جنوب استان رفتند و در شهر کهنوج مستقر شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: از دلایل حائز اهمیت حضور تیم‌های امدادی شرکت گاز در شهرستان‌های سیل‌زده، می‌توان به تلاش این تیم‌ها برای استمرار گازرسانی در شهرهای جنوبی همچنین استقرار ماشین‌آلات اجرایی مانند بیل‌های مکانیکی برای رفع انسداد معابر شهری در این منطقه اشاره کرد.

سلیمانی تصریح کرد: از سویی همسو با وظایف و انجام مسئولیت‌های اجتماعی شرکت، لیست همه ماشین‌آلات و تجهیزات این شرکت به ستاد بحران استان و فرمانداران و شهردارهای شهرهای جنوبی اعلام شده تا در صورت نیاز در اختیارشان قرار گیرد و تاکنون هم در شهرهایی که دچار انسداد راه شده بودند، توانسته‌ایم به کمک مردم و مجموعه شهرستان برویم.

وی ادامه داد: همکاران ما در حوزه مهندسی در مرحله نخست دستور ایمن‌سازی را صادر کرده‌اند و همه لوله‌ها و تجهیزات مرتبط با پروژه‌های گازرسانی منطقه جمع‌آوری و به اماکن امن برده شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان اعلام کرد: تیم‌های امداد شرکت گاز استان کرمان با مجموعه تجهیزات شامل ۲ خودروی پیشرفته مدیریت بحران، اقلام یدکی و ۱ خودروی مخابراتی بحران تا پایان بحران در منطقه جنوب مستقر هستند.

سلیمانی گفت: به همه واحدها نیز اعلام شده تا پس از اتمام بارندگی‌ها، شبکه‌های توزیع و تغذیه را بررسی کنن گد تا اگر به دلیل سیل مشکلی پیش‌آمده بود، رفع و اصلاح شود.

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید