Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حجت فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: با توجه به تعطیلات هفته گذشته شاهد افزایش بار ترافیکی قابل توجه در محورهای مواصلاتی استان اردبیل بودیم.

وی در این راستا محور اردبیل – سرچم را دارای بیشترین تردد و بار ترافیکی در تعطیلات چهار روزه هفته گذشته برشمرد و تصریح کرد: محور اربیل – آستارا و اردبیل – سراب از دیگر مسیرهای پرتردد در این مدت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان با اشاره به برنامه های پیشگیری از تصادفات پلیس راه برای مدیریت ترافیک جاده ای ادامه داد: با توجه به پیش بینی افزایش تردد و ترافیک در جاده های استان برنامه ها و طرح های نظارتی و پیشگیری از تصادفات را بویژه در محورهای شمالی استان تشدید و به اجرا گذاشتیم.

وی با اشاره به وقوع بیشترین تصادفات در محورهای شمالی استان متذکر شد: در این راستا قبل از آغاز تعطیلات جلسه شورای ترافیک استان را با محوریت پیشگیری و جلوگیری از تصادفات در شهرستان پارس آباد برگزار کردیم که نتیجه مطلوبی درپی داشت.

فتاحی با اشاره به آمار تصادفات منجر به جرح و فوت در محورهای استان طی ۱۴ تا ۱۸ خردادماه جاری متذکر شد: با توجه به تشدید نظارت ها طی این مدت در محورهای اصلی استان تصادفات منجر به فوت نداشتیم که قابل توجه است.

وی با بیان اینکه تصادفات منجر به جرح نیز در این مدت با کاهش محسوسی مواجه بود، بیان داشت: طی تعطیلات هفته گذشته فقط دو تصادف منجر به فوت در محورهای فرعی و روستایی ثبت شد.

رئیس پلیس راه استان برخورد دو دستگاه موتورسیکلت در جاده فرعی فاراب – کوثر با یک کشته و برخورد خودرو با عابر پیاده در روستای وان شهرستان گرمی با یک فوتی را تنها تلفات جاده ای استان طی این مدت برشمرد.

کد خبر 4316491

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه استان اردبیل حوادث ترافیکی سانحه تصادف راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس مشهد شهرکرد گرگان یاسوج شیراز شب قدر خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید

به گزارش تابناک، آنطور که معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفته، از بین همه اتوبان‌های تهران، ۳ بزرگراه دارای بیشترین تصادفات رانندگی مرگبار هستند. از منحرف‌شدن ماشین‌های سنگین بگیر تا شاخ به شاخ‌شدن سواری‌ها و به ‌هم خوردن تعادل موتوری‌ها.

یکی از این بزرگراه‌ها، بزرگراه آزادگان کمربندی شهر تهران است که از شمال شرق تا شمال غرب تهران را پوشش می‌دهد؛ به همین دلیل هم این مسیر ویژگی‌های خاص خودش را دارد، بیشترین آمار تصادفات فوتی در تهران مربوط به همین مسیر است و ۹درصد از کل فوتی‌های تصادفات رانندگی در پایتخت در این بزرگراه اتفاق می‌افتد.

بعد از آن بزرگراه امام علی(ع) است که ۶درصد از کل فوتی‌های تصادفات را به ‌خود اختصاص داده. بزرگراه امام علی(ع) یک بزرگراه شمالی جنوبی است و به‌خاطر شیبی که دارد باعث تشدید سرعت موتورسواران می‌شود و همین، تصادفات بسیاری را رقم می‌زند.

 
رتبه سوم بیشترین تصادفات نیز به بزرگراه شهید همت اختصاص دارد. در این بزرگراه هم که از شرق به غرب کشیده شده، ۳ درصد از کل تصادفات فوتی شهر تهران رخ می‌دهد. البته همیشه هم عامل تصادفات ماشین‌ها نیستند و موتورسیکلت‌سواران و عابران پیاده که تصمیم می‌گیرند از وسط اتوبان عبور کنند هم سهم قابل توجهی در این زمینه دارند.

خوشبختانه پلیس به‌ دنبال کاهش آمار قربانیان تصادفات رانندگی است و علاوه بر اینکه به مردم توصیه می‌کند به قوانین و مقررات رانندگی احترام بگذارند، با استفاده از تیم‌های کنترل سرعت، تیم‌های نامحسوس و ... مدیریت سرعت و ترافیک و کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی را هم در دستور کار دارد.

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • این جاده‌ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید