Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@19:22:43 GMT

ابراهیم میرزاپور در تمرین تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۰۳۴۵

ابراهیم میرزاپور در تمرین تیم ملی

ابراهیم میرزاپور سنگربان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ امروز برای دقایقی میهمان تمرین تیم ملی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابراهیم میرزاپور گلر تیم ملی ایران در سه دیدار جام جهانی ۲۰۰۶ برابر مکزیک، پرتغال و آنگولا بود.

میرزاپور که این روزها به کار مربیگری در فوتبال کشور مشغول است، امروز در تمرین تیم ملی حاضر شد و برای دقایقی با کادر فنی و برخی بازیکنان گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا قوچان نژاد اولین بازیکنی بود که نزد گلر تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ رفت و در نهایت پس از چند دقیق این چهره محل کمپ تیم ملی را ترک کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تمرین تیم ملی ابراهیم میرزاپور تمرین تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2018 رضا قوچان نژاد محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تراکتورسازی برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم

سرخپوشان پایتخت امروز در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه، بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار ویرا(سرمربی) و سیدجلال حسینی(دستیار) در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های دیگر این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند مصدومان اردوی پرسپولیس بوده و تحت نظر کادر پزشکی آماده بازگشت به میدان هستند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با ۲ دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. تیم فوتبال پرسپولیس فردا در مرحله یک هشتم‌نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵دقیقه به مصاف آلومینیوم می‌رود.

 

دیگر خبرها

  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • عکس| آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • (عکس) آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی (عکس)
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • بنرهای هواداران میلان و اینتر در دربی دلامادونینا؛ از اتهام دزدی تا کابوس