Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@03:58:14 GMT

مرزبانی با صفای رمضان + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۰۳۵۷

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز آذربایجان غربی ، مرزبانان هنگ مرزی سلماس نیز در ماه مبارک رمضان و با دهان روزه در ارتفاعات مرزی حافظ امنیت و مرزهای ایران اسلامی هستند .

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سلماس هنگ مرزی رمضان مرز روزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر؛ رتبه نخست کشف قاچاق

به گزارش جام جم_فرمانده مرزبانی فراجا در آیین تودیع و معارفه فرماندهان مرزبانی استان بوشهر اظهار کرد: بعد از اینکه در سال ۱۳۹۸ فرمانده معظم کل قوا ساختار مرزبانی کشور را به ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ فرمودند روز به روز آموزش‌ها و توان عملیاتی مرزبانی رو به افزایش است.

((سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی)) گفت: استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ در رتبه نخست کشف کالا‌های قاچاق در کشور قرار دارد. سردار "احمدعلی گودرزی" در بوشهر با ارائه آمار کشف کالا‌های قاچاق در کشور اظهار داشت: در طول سال ۱۴۰۲ در اجرای طرح مبارزه با کالا‌های قاچاق و کالا‌های قاچاق ممنوعه و با هدف کمک به تولید داخل بیش از ۲۱۰ هزار میلیارد تومان کالا کشف شده است.

وی افزود: در این مدت مقدار زیادی مشروبات الکلی و کالا‌های ممنوعه کشف شده به آتش کشیده شده و تعداد زیادی قاچاقچی نیز دستگیر شده اند. سردار گودرزی گفت: از قاچاقچیانی که مسلحانه قصد قاچاق کالا را داشته اند ۲۳ نفر کشته شدند و تعداد زیادی هم دستگیر شدند، همچنین تعداد زیادی شناور تندرو هم توقیف شده است.

وی افزود: در مبارزه با قاچاق سوخت هم امسال با وصل شدن به سامانه‌های ورزات نفت ضمن جلوگیری از خروج مقدار زیادی سوخت، بیش از ۳۵ میلیون لیتر سوخت کشف شده که میزان کشفیات افزایش قابل توجهی داشته است.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مناطق حساس مرزی کشور از طریق سامانه های مجهز هوشمندسازی شده به شکل شبانه روزی مورد پایش و نظارت قرار می‌گیرند. وی بیان کرد: امروز همه تجهیزات، سلاح و شناورهای مرزبانی کشور ساخت داخل هستند که این اقدام رضایت مندی رهبر معظم انقلاب را به دنبال داشته است. فرمانده مرزبانی فراجا تصریح کرد: آموزش‌ها، سیستم‌های مختلف و رادارها که در داخل ساخته و بکارگیری شده تامین کننده امنیت پایدار کشور است که چنین رویکردی برای استفاده حداکثری از تجهیزات داخلی از افتخارات بزرگ مرزبانی فراجا است.

گودرزی ادامه داد: هشت هزار و ۷۵۵ کیلومتر از مرزهای آبی و خشکی کشور در اختیار مرزبانی انتظامی است امروز نیروهای مرزبانی و چشمان بیدار و سینه‌های ستبر حافظ مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. وی بیان کرد: امروز نیروی مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی با تجربه اندوزی و توکل به خدا و ائمه معصومین(ع) به طور مستمر رو به رشد و صعود است. گودرزی عنوان کرد: براساس گزارش‌های مختلفی که به محضر رهبر معظم انقلاب رسیده ایشان فرمودند اقدام های مرزبانی قابل اتکا و افتخارآفرین است.

فرمانده مرزبانی فراجا افزود: همچنین اقدام‌های شکل گرفته در زمینه هوشمندسازی مرزها و تامین امنیت مایه افتخار است. وی گفت: زمانی که دیپلماسی فعال مرزی انجام می‌شود بیش از چهار میلیون نفر مردم امام دوست کشور اعم از پیر و جوان به عتبات عالیات می‌روند و با سلامت و امنیت برمی‌گردند این دیپلماسی قوی، لحظه‌ای و اطمینان بخش توسط مرزبان تامین می‌شود. گودرزی با اشاره به استفاده از ریز پرنده‌ها، انواع پهبادها و رادارهای پیشرفته به منظور ارائه خدمات بهتر

و بیشتر عنوان کرد: به منظور هوشمندسازی نظارت در مناطق حساس کشور از سامانه‌های الکترونیکی، اپتیکی، فنس‌های هوشمند و مغناطیسی و حس گرها استفاده می‌شود. فرمانده مرزبانی فراجا تصریح کرد: استان بوشهر نیز در امنیت کامل است که در این زمینه پشتیبانی و حمایت‌های شورای تامین از مرزبانی شایسته و قابل تقدیر است. گودرزی همچنین با اشاره به تکریم فرمانده مرزبانی استان بوشهر اظهار کرد: قدرشناسی مردم در استان‌های مختلف و بویژه استان بوشهر از فرماندهان مرزبانی شایسته و قابل تقدیر است. در این آیین از زحمات ۳۱ ماهه سرهنگ یدالله شرفی تقدیر و سرهنگ عبدالله خسروی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان بوشهر معرفی شد.

دیگر خبرها

  • توزیع بسته‌های معیشتی مرزبانی فراجا به سیل‌زدگان
  • بوشهر؛ رتبه نخست کشف قاچاق
  • تصویر شهید مرزبان منطقه سیستان منتشر شد
  • شهادت یکی از کارکنان وظیفه مرزبانی در هیرمند
  • افزایش کشفیات توسط مرزبانی فراجا
  • ۵۷۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد
  • استان بوشهر در همه ابعاد از امنیت پایدار برخوردار است
  • ۲۱۰ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد
  • فرمانده جدید مرزبانی استان بوشهر معرفی شد
  • توزیع بسته‌های معیشتی مرزبانی فراجا به سیل زدگان سیستان