Web Analytics Made Easy - Statcounter



ایمان ابراهیمی ملقب به ایمان ابرا نسبت به ادعای پندار توفیقی مبنی بر این که او هیچ کمکی به استقلال نکرده است ،واکنش نشان داد و گفت مدارک لازم را در این خصوص دارد.

به گزارش ایلنا، ایمان ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا پاسخ پندار توفیقی که در گفت‌و‌گو با ما مدعی شده بود او هیچ کمکی به استقلال نکرده، را داد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با رد ادعای توفیقی گفت: من نمی‌دانم چرا ایشان این مسئله را تکذیب کردند در حالی که تمام مدارک لازم برای کمک بنده موجود است و حتی من پس از این که ۱۳۴ هزار دلار بابت قرارداد جباروف پرداخت کردم از ایشان خواستم تا از طریق کد پیگیری این پرداختی را دنبال کنند.

وی افزود: چند روز پیش آقای توفیقی حسابی در ازبکستان را به بنده دادند و گفتند برای جباروف است. من هم مبلغ درخواستی ایشان را واریز کردم و حتی شماره پیگیری و تماس بانک را هم دادم اما نمی‌دانم آقای توفیقی چطور این مسئله را تکذیب کردند. در حال حاضر هم مدارک لازم را بنده در اختیار دارم و اگر نیاز باشد آن را نشان می‌دهم.

این تاجر استقلالی به ایلنا اعلام کرد: ما شب گذشته صحبت طولانی را با آقای توفیقی داشتیم و قرار بر این شد که طی ۴۸ ساعت آینده دیداری را در تهران داشته تا بتوانیم همکاری بیشتری با یکدیگر داشته باشیم. توفیقی حتی از من خواست که دو طرف طی این مدت صحبتی نکنیم و اجازه دهیم همه چیز در سکوت و به دور از حاشیه دنبال شود اما حالا که ایشان خلاف قول خود عمل کرده و بر خلاف ادعایش و اتفاقاتی که صورت گرفته مدعی عدم کمک بنده به استقلال شده من هم مجبور شدم واقعیت‌ها را بگویم. حتی ایشان از من خواستند پست آخر اینستا خودم را پاک کنم که من هم این کار را کردم اما خودشان برای استقلال حاشیه درست کردند و کمکی که صورت گرفته بود را تکذیب کردند.

وی در پایان گفت: از این پس بنده از طریق مراجع قانونی بحث اسپانسرینگ و کمک خود به استقلال را دنبال می‌کنم و به عنوان یک هوادار هر کمکی از دستم بر بیاید را برای موفقیت استقلال انجام می‌دهم.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۰۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری

سازمان تامین اجتماعی به منظور حمایت از افراد شاغل طرحی را به عنوان بیمه بیکاری در نظر گرفت تا در صورت بیکار شدن کارکنان آنها بتوانند از مزایای بیمه بیکاری بهره‌مند شوند و امرار معاش کنند.

اما به گفته شهروندخبرنگار با وجود اینکه در سال جدید تمامی حقوق ها افزایش یافته است اما این افزایش شامل بیمه بیکاری نمی شود.

وی با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام و درود بنده ٢۴ سال پرداختی بیمه دارم و هنگامی که هرساله افزایش می‌خورد ما هم با همان افزایش همه ساله بیمه را پرداخت می کردیم. اکنون بنده یکسال و نیم تعدیل شدم و از بیمه بیکاری استفاده می‌کنم. اما با وجود اینکه در سال جدید همه حقوق‌ها افزایش داشته اما فقط بیمه بیکاری هست که افزایش شاملش نمی شود و وقتی این موضوع را پیگیری کردم به من اعلام کردند قانون افزایش نداریم. اما همه چیز گران شده است و از سوی دیگر بنده مستاجر و متاهل هستم و فرزند دانشجو دارم خواهش می‌کنم این موضوع را رسیدگی کنید مشکل خیلی از مردم است.

منبع: رنجبر - شهروند خبرنگار

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت