Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، محمدصادق دوخایی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته اجلاس ایثارگران کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی با اشاره به حضور پرشکوه مردم در روز قدس اظهار داشت: کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی با هدف نشر و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت با بیش از 30 برنامه در استان مرکزی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در بهمن‌ماه سال آینده برگزار می‌شود و مستلزم است که کمیته‌هایی متناسب با محتوای کنگره از پیش طراحی و به صورت دقیق برنامه‌ریزی شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی بیان کرد: ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کنگره ملی است که می‌طلبد با برنامه‌ریزی متناسب با اهداف کنگره، گام‌های مثبت و موثری برداشته شود.

دوخایی ادامه داد: در زمینه برگزاری کنگره ملی بیش از 30 برنامه پیش‌بینی شده است، که بار مالی این اجلاس بسیار سنگین است هفته آینده دیداری با آیت‌الله شهیدی در این زمینه برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بتوان با برنامه‌ریزی دقیق، کنگره ملی را به بهترین روش ممکن در شان استان مرکزی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ کنگره بازدید و سرکشی از خانواده شهدا است، بازدید از خانواده 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی امکان‌پذیر نیست اما دامنه سرکشی را گسترده‌تر کردیم و دیدار با خانواده و بستگان شهدا انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی خاطرنشان کرد: تابلو فرشی از شهید با لوگوی کنگره طراحی و به خانواده شهید اهدا می‌شود که برآورد مالی این اقدام 930 میلیون تومان است که در این زمینه مساعدت سایر دستگاه‌ها ضروری است.

دوخایی بیان کرد:اعزام خانواده شهدا به مناطق عملیاتی که شهدا در آنجا به درجه شهادت نائل آمدند از دیگر برنامه‌های متناسب با کنگره بوده و اعزام خانواده‌های شهدا به قم و جمکران و دیدار با علما از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی عنوان کرد: برای برگزاری بهتر و مناسب کنگره نیاز به کمیته‌های پشتیبانی و مالی سایر دستگاه‌ها داریم تا بتوانیم گام‌های موثری در این زمینه برداریم، برگزاری نمایشگاه فرهنگ ایثار و شهادت کار ساده‌ای نسیت و حجم کار بالا است و برای تقسیم امور نیاز به همکاری داریم.

901

محمدصادق دوخایی کنگره ملی امام خمینی (ره) دفاع مقدس امور ایثارگران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کنگره ملی امام خمینی ره دفاع مقدس امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال شناسایی شد

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، علی ولی نیا، مسئول ایثارگران سپاه امام رضا (ع) با حضور در منزل خواهر شهید "مجید شخصی" خبر تفحص پیکر شهید را به خانواده این شهید داد و اظهارکرد: شهید مجید شخصی شتردار، متولد ۱۳۴۲ که در هجده بهمن سال ۱۳۶۰ در عملیات مولای متقیان در تنگه چزابه به شهادت رسید و مفقودالاثر شده بود، پس از ۴۲ سال چشم انتظاری پیکرش کشف و شناسایی شد.

وی افزود: پیکر این شهید دوران دفاع مقدس، سال گذشته در تنگه چزابه تفحص شده بود که از طریق DNA، شناسایی و به خانواده این شهید اطلاع‌رسانی شد.

ولی نیا گفت: پیکر این شهید روز گذشته از تهران به مشهد منتقل شد و مراسم وداع با پیکر شهید مجید شخصی، جمعه شب در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

مسئول ایثارگران سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: روز شنبه همزمان با شهادت امام صادق علیه‌السلام، در مراسم اجتماع صادقیون، پیکر مطهر این شهید از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی بر روی دستان مردم تشییع و بعد از آن در بهشت رضا (ع) به خاک سپرده می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902031

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد
  • ورود پیکر شهید دفاع مقدس به بوشهر پس از ۴۰ سال
  • پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران