Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، سیدحمیدموسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس امروز، 19 خردادماه گفت: اسامی برگزیدگان طرح قرآنی « با قرآن در زلال اعتکاف» استان فارس اعلام شد.
وی یادآور شد: مسابقه فرهنگی با قرآن در زلال اعتکاف برنامه‌ای است که چند سال متوالی توسط سازمان دارالقرآن الکریم کشور در ایام اعتکاف و در سراسر کشور برگزار می‌شود که از استقبال مناسبی برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی اظهار كرد: در این مسابقه که به‌صورت کتبی اجرا شد، ۱۱۴۵ نفر در استان فارس شرکت کردند و از این تعداد ۱۱۰۰ نفرموفق شدند حد نصاب نمره قبولی را کسب كنند که پس از شرکت در قرعه‌کشی ۴۵ نفر انتخاب شدند.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس یادآور شد: آمارشرکت‌کنندگان به تفکیک ۴۹۵ نفر از آقایان و ۱۱۴۵نفر مربوط به بانوان معتکف است.
وی افزود: جوایز ممتازین که شامل بسته‌های فرهنگی است، جهت اهدا به افراد، به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های مربوطه ارسال می‌شود.
موسوی در پایان گفت جزوه و سئوالات مسابقه مذکور توسط سازمان دارالقرآن الکریم کشور تنظیم شده و تصحیح اوراق در اداره امور قرآنی فارس انجام شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني طرح با قرآن در زلال اعتكاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، اولین نخبه قرآنی که کتابت قرآن به شیوه ای خلاقانه بر روی شمشیری به طول  سه متری را انجام داده است.
این اثرهنری از جنس چوب است و  آیات قرآن کریم با سوزن فولادی  روی آن حک شده است .
خط استفاده شده در این اثر خط نسخ است و طراحی این طرح هنری و کتابت قرآن یکسال به طول انجامید.
دومین نخبه قرآنی که در زمینه تفسیر المیزان و نوشتن آن به زبان لاتین است تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • فردا جمعه آخرین فرصت شرکت در آزمون نهایی«زندگی با آیه‌ها»
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان