Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: بخشی از سود بانکی که در مقابل تسهیلات پرداختی به پیمانکار انجام می‌شود، از محل وجوه استان توسط استانداری تأمین می‌شود که مشکلات را کم‌تر خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید مجتبی علوی‌مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بعدازظهر امروز در جلسه مرتفع‌کردن مشکلات آزادراه بیرجند قاین گفت: بعد از موضوع آب، موضوع راه، اولویت استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی با پیشنهادات استان برای حل مشکلات این بخش موافقت‌هایی انجام داده استکه بخشی از اقدامات به داخل استان برمی‌گردد و بخشی به پیگیری‌های وزارت راه و شهرسازی برمی‌گردد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی با پیشنهادات استان با تغییراتی موافقت کرده و به معاون برنامه‌ریزی وزیر، ابلاغ کرده است.

 

علوی‌مقدم خاطرنشان کرد: استاندار خراسان جنوبی دستور برگزاری جلسه برای هماهنگی و قطعی‌کردن موضوعات و اجرایی‌شدن این موضوع که باعث رفع مشکلات حمل و نقل محور بیرجند قاین خواهد شد را داده است.

 

وی تصریح کرد: اگر آزادراه بیرجند قاین به سرانجام برسد، باعث رونق بخش‌های دیگر و ورود سرمایه‌‎گذار به استان خواهد شد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: بخشی از سود بانکی که در مقابل تسهیلات پرداختی به پیمانکار انجام می‌شود، از محل وجوه استان توسط استانداری تأمین می‌شود که مشکلات را کم‌تر خواهد کرد.

 

علوی‌مقدم اظهار کرد: انتظار داریم بانک‌های استان برای 40 میلیارد تومان تسهیلات و پرداخت یارانه دولت، پیشنهاداتی ارائه کنند.

 

وی تصریح کرد: باید مسائل اجتماعی در خصوص آزادراه کامل مورد بررسی قرار گیرد تا در آینده مشکلاتی پیش نیاید و بهترین گزینه با کم‌ترین آسیب انتخاب شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: ترجیح ما این است که مشکلات داخل استان حل شود.

 

علوی‌مقدم اظهار کرد: باید جلساتی گذاشته شود تا تابوی حضور سرمایه‌گذار در استان شکسته شود.

 

وی خاطرنشان کرد: دفتر برنامه‌ریزی به جهت اشراف به موضوعات بودجه‌ای و دفتر جذب به جهت اشراف به موضوعات تسهیلات، با دفتر فنی همکاری خواهند داشت.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: مشاور پروژه مباحث مختلف را بررسی کند تا در آینده مشکلی پیش نیاید.

 

علوی‌مقدم گفت: در خصوص جذب سرمایه‌گذار باید توجه کنیم نگاه ما به سرمایه‌گذار ایجاد فرصت و تضمین سود مناسب برای سرمایه‌گذار باشد.

 

وی اظهار کرد: قوانین دست و پا گیری که در مجموعه‌ها مخصوصا بانک‌ها است با دید بهتر داشته باشیم تا حضور بخش خصوصی را فعال‌تر از گذشته داشته باشیم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: 20 روز دیگر جلسه بعدی را برگزار خواهیم کرد تا مقدمات تبدیل جاده به آزادراه را ارائه دهیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران، ۸۴ کشور جهان حضور دارند.

برشور‌های معرفی ظرفیت‌های خراسان جنوبی با اولویت زنجیره‌های ارزش به دو زبان فارسی و انگلیسی چاپ شده و در نمایشگاه ارائه شده است.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴) از امروز هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور دو هزار و ۵۰۰ تا سه هزار تاجر خارجی و ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی داخلی در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی