Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@18:44:58 GMT

ابلاغ مصوبه اصلاح افزایش حقوق کارمندان در سال 97

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۱۰۷۱

ابلاغ مصوبه اصلاح افزایش حقوق کارمندان در سال 97

مصوبه اصلاح تصویب‌نامه افزایش حقوق کارمندان در سال ۹۷ از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد. آفتاب‌‌نیوز : مصوبه اصلاح تصویب‌نامه افزایش حقوق کارمندان در سال 97 ابلاغ شد. بنابراین گزارش افزایش 20 درصدی کمترین حقوق کارمندان دولت به زودی اجرایی می‌شود.
هیأت وزیران در جلسه 13 خرداد 97 به پیشنهاد شماره 120109 مورخ همان تاریخ سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل 138 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد: تصویب نامه شماره 14896.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ت 55313هـ مورخ 16 اردیبهشت 97 به شرح زیر اصلاح می‌شود:
1- در بندهای 4 و 5 عبارت‌های «12 میلیون ریال» به عبارت‌های «12 میلیون و 420 هزار ریال» اصلاح می‌شود.
در بند 7 و تبصره یک آن واژه‌های مستمر به عبارت «مبنای کسور بازنشتگی» اصلاح و متن زیر به عنوان تبصره 2 به بند 7 اضافه و تبصره 2 قبلی به عنوان تبصره 3 تلقی می‌شود:
تبصره 2- مبلغ افزایش ناشی از ضریب تعدیل برای هر یک از اقلام حقوق و مزایای مشمول کسور بازنشستگی با عدد حاصل از فرمول یاد شده در شرح حکم محاسبه و با عدد و مبلغ افزایش ضریب سال جمع و به تفکیک در ردیف مربوط به همان قلم افزوده خواهد شد.
این مصوبه از سوی معاون اول رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد.
منبع: فارس کد خبر: ۵۲۷۹۷۶ تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حقوق حقوق کارمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش قدس آنلاین جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد؛ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • افزایش حقوق سربازان اجرایی می‌شود؟