Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نیروی انتظامی  استان  زنجان، سردار علی آزادی اظهار کرد: درپی دریافت شکایتی مبنی بر برداشت اینترنتی از حساب یکی از شهروندان، موضوع با تشکیل پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا استان قرار گرفت .

 فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: با اقدامات فنی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی ۲ متهم را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و با هماهنگی و دستور قضائی دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادی ادامه داد: در بازجویی‌های اولیه متهمان منکر هرگونه بزه ارتکابی شدند ولی پس از مواجهه با مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان به جرم خود اعتراف کردند.

 وی ادامه داد : متهمان در اظهارات خود بیان داشتند در شبکه اجتماعی تلگرام عضو می‌باشند که با طراحی و فروش ربات تلگرامی قربانیان را به درگاه‌های جعلی بانکی "فیشینیگ"هدایت می کردند و پس از دریافت اطلاعات کارت بانکی و رمز دوم حساب قربانیان اقدام به برداشت غیرمجاز می کردند.

 فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: متهمان در اظهارات خود به برداشت غیر مجاز از حساب ۲۵۰ نفر با بیش از ۲ میلیارد ریال اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

آزادی با بیان اینکه حفظ و نگهداری کارت بانکی و اطلاعات آن یک ضرورت است از همشهریان و کاربران انتظار داریم به هیچ وجه اطلاعات شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند افزود: در هنگام خریدهای اینترنتی و پرداخت وجه از طریق درگاه‌های بانکی به علایم اصالت و جعلی نبودن این درگاه‌ها نظیر پروتکل "https" و صحت آدرس بانک مربوطه دقت نمایند.

 فرمانده انتظامی استان زنجان از شهروندان خواست تا در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، آن را از طریق ۱۱۰ یا وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی‌ گزارش کنند .

کد خبر 4316544

منبع: مهر

کلیدواژه: علی آزادی نیروی انتظامی کلاهبرداری راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان شهرکرد روز جهانی قدس مشهد گرگان یاسوج شیراز شب قدر خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان گفت: در بازرسی‌ انجام شده ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری پلیس، کامران خوشناموند اظهار کرد: در پی وصول گزارشات مردمی مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در انبارهای حاشیه شهرستان هندیجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارکنان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل مذکور و هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ۱۲ دستگاه خودرو وانت و سواری که حامل سوخت قاچاق بودند را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر در این رابطه و تحویل به مرجع قضائی، تصریح کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت جز اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کد خبر 750082

دیگر خبرها

  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • بازگرداندن زن کلاهبردار کلان اقتصادی به کشور
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • استرداد متهمه کلاهبردار کلان اقتصادی به کشور
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ