Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه هیچکس نباید افراد مذاکره‌کننده را خائن بنامد گفت: رهبری در فرمایشات اخیر خود تاکید کردند که نباید برجام موجب ایجاد دوقطبی در جامعه شود. چنین حرکت‌هایی که در روز جمعه و در حاشیه راهپیمایی روز قدس صورت گرفت به نفع دشمن است.

حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز به توهین و حمله گروهی به علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه راهپیمایی روز قدس واکنش نشان داد و به «اعتمادآنلاین» گفت: «تیم مذاکره‌کننده واقعاً دلسوزانه کار کردند و خیانتی از جانب آنان در کار نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید پذیرفت که اینها زحمت خود را کشیدند اما خوب طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرد که این عهدشکنی آمریکا تنها مربوط به برجام نیست.»

او گفت: «تیم مذاکره‌کننده واقعاً دلسوزانه کار کردند و خیانتی از جانب آنان در کار نبوده است. باید پذیرفت که اینها زحمت خود را کشیدند اما خوب طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرد که این عهدشکنی آمریکا تنها مربوط به برجام نیست.»

ابراهیمی با بیان اینکه «روسای‌جمهوری آمریکا اصولاً عهدشکن هستند» گفت: «اما این عهدشکنی‌هایی ربطی به تیم مذاکره‌کننده ما ‌ندارد بنابراین نباید مورد حمله اهانت قرار گیرند. کسانی که عهدشکنی کردند یعنی آمریکا باید ملامت شود نه تیم مذاکره‌کننده ما.»

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه «هیچ کس نباید افراد مذاکره‌کننده را خائن بنامد» گفت: «رهبری در فرمایشات اخیر خود تاکید کردند که نباید برجام موجب ایجاد دوقطبی در جامعه شود. چنین حرکت‌هایی که در روز جمعه و در حاشیه راهپیمایی روز قدس صورت گرفت به نفع دشمن است.»

ابراهیمی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت گفت: «در شرایط فعلی ما باید وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم. نباید افراد خودی و تیم مذاکره‌کننده ما مورد اهانت قرار گیرند. باید به فرمایش‌های رهبری مبنی بر دو قطبی نشدن جامعه عمل شود تا اختلاف به وجود نیاید.»

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عضو جامعه روحانیت مبارز برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن خطاب به نتانیاهو : در اقدامات احتمالی اسرائیل علیه ایران مشارکت نخواهیم کرد

به گزارش خبرآنلاین، ایرنا در این باره نوشت: سی ان ان به نقل از یک مقام ارشد دولت آمریکا بدون ذکر نام وی گزارش داد که جو بایدن این موضوع را بطور صریح در تماس تلفنی ساعات پیش خود با بنیامین نتانیاهو، با وی مطرح کرده است.

بایدن اگرچه بار دیگر بر تعهد امریکا برای حمایت از اسرائیل تاکید کرده اما تصریح او مبنی بر اینکه امریکا در اقدام احتمالی اسرائیل علیه ایران بعد از حمله موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی مشارکت نخواهد کرد، قابل تامل است.

مقامات نظامی جمهوری اسلامی ایران پیش از حمله موشکی و پهپادی گسترده علیه رژیم صهیونیستی، به آمریکا هشدار داده بودند که هرگونه دخالت آمریکا در این جنگ، می تواند به هدف قرار گرفتن مواضع و پایگاه های این کشور در نقاط مختلف منجر شود.

همچنین پیشتر مقامات رسمی جمهوری اسلامی ایران به آمریکا هشدار داده بودند که اگر می خواهد آسیبی نبیند، بهتر است خود را کنار بکشد و در دام نتانیاهو نیفتد.

شبکه خبری ان بی سی آمریکا نیز در گزارشی، نوشت: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در محافل خصوصی ابراز نگرانی کرده که بنیامین نتانیاهو در تلاش است آمریکا را به نحوی عمیق‌تر وارد درگیری‌هایی گسترده‌تر کند.

در این گزارش شبکه خبری ان بی سی ،آمده است: به گفته سه نفر از افراد آشنا به اظهارات جو بایدن رئیس جمهور (آمریکا)، وی به طور خصوصی ابراز نگرانی کرده است که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر (رژیم) اسرائیل تلاش می‌کند پای ایالات متحده را عمیقاً به یک درگیری گسترده‌تر بکشاند.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894415

دیگر خبرها

  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • واکنش جامعه روحانیت مبارز به حمله ایران به اسرائیل /سنگ دشمن را از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادیم
  • بیانیه جامعه روحانیت مبارز در مورد پاسخ ایران به اسرائیل: رزمندگان اسلام سنگ دشمن از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادند و توان و اراده‌ی دفاع از مظلوم و کوتاه نیامدن از عزّت اسلامی و ایرانی را به اثبات رساندند
  • بلینکن خطاب به همتایان سعودی واردنی:خواهان تشدید تنش نیستیم!
  • هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
  • بایدن خطاب به نتانیاهو: علیه ایران وارد جنگ نمی‌شویم
  • بایدن خطاب به نتانیاهو : در اقدامات احتمالی اسرائیل علیه ایران مشارکت نخواهیم کرد
  • ایران خطاب به آمریکا: این درگیری بین ما و اسرائیل است، دور بمان!
  • دیدار خاتمی و موسوی خوئینی ها با کروبی و کلید خوردن انشعاب /واکنش امام خمینی به تشکیل مجمع روحانیون مبارز چه بود؟