Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@03:08:18 GMT

به‌ یاد دکتر احمدی فیلسوف وارسته و فرهیخته

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۲۵۴۱

به‌ یاد دکتر احمدی فیلسوف وارسته و فرهیخته

به گزارش جماران؛ عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، در کانال تلگرامی خود نوشت:

«امروز دریافتم که انسان وارسته و فرهیخته و هم‌چنین دانشمند و فیلسوف ارجمند جناب حجه‌الاسلام و المسلمین آقای دکتر احمد احمدی عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به دیدار حضرت باری شتافتند. روحشان شاد و یادشان گرامی باد. 

ایشان افزون بر حقی که بر فرهنگ و فلسفه ایران بطور عام دارند، از آن جهت که در کلاس یازدهم در دبیرستان حکیم نظامی قم معلم فلسفه و انشای من بودند، حق یگانه‌ای بر من دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوب به‌خاطر دارم که علیرغم نام این درس، رسم بر این بود که به بخش انشا پرداخته شود و از بخش فلسفه آن چشم‌پوشی گردد. ولی استاد عزیز ما به هر دو بخش توجه می‌کردند و ایشان بودند که شوق نوشتن و بذر اندیشیدن فلسفی را در ذهن ما کاشتند و ما را در حد ظرف ذهنی و سنی که داشتیم آماده طرح پرسش از چیستی و هستی جهان کردند.

در مقام یک شاگرد از محضر خدای تبارک و تعالی برای ایشان درخواست غفران و رضوان و برای خانواده گرامی‌شان آرزوی صبر و پاداش نیکو دارم.

عباس آخوندی - ۱۹ خردادماه ۹۷»

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 عباس آخوندی احمد احمدی روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت

ایسنا/یزد سرپرست فرمانداری مهریز ضمن اعلام آمادگی مهریز برای تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی، اظهار کرد: شهرستان مهریز با توجه به این که ورزشکاران بسیار خوبی در حوزه فوتبال ساحلی دارد، آماده تیم داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است.

احمد آخوندی امروز، ۷ اردیبهشت در نشست به مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، افزود: به دنبال مذاکرات صورت گرفته، امتیاز تیم صدر شیمی به مهریز انتقال یافت.

وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت ورزشکاران بومی، امسال این باشگاه در مسابقات فوتبال ساحلی حضور پیدا کند.

آخوندی با اشاره به اولین مسابقه این تیم در روز ۲۴ اردیبهشت ماه در شهرستان مهریز، گفت: امروز نمایندگان فدراسیون بازدیدی از مجموعه ورزشی خواهند داشت و نواقص رفع خواهد شد.

سرپرست فرمانداری مهریز خاطرنشان کرد: امیدواریم ورزش‌های مزیت‌دار شهرستان تحت عنوان یک باشگاه صاحب نام در مسابقات ملی و بین‌المللی شرکت پیدا کنند و شاهد پیشرفت ورزش مهریز در این زمینه باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • شولتز: پوتین حق ندارد از امانوئل کانت نقل قول کند!
  • علامه جعفری از شایستگی تفکر به صورت بالفعل برخوردار بود
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد