Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بررسی نرخ یورو در هفته اخیر نشان می‌دهد که این ارز در روز پنج شنبه با نرخ ۷ هزار و ۶۸۱ تومان به بیشترین رقم خود در هفته گذشته رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، روند هفتگی نرخ یورو در بازار آزاد نشان می‌دهد که این ارز در روز شنبه ۱۲ خرداد ماه سال جاری با رقم ۷ هزار و ۵۷۶ تومان کار خود را آغاز کرد و در روز پنج شنبه ۱۷ خرداد ماه با رقم ۷ هزار ۶۸۱ تومان به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان بررسی هفتگی نشان میدهد که یورو از اولین روز کاری هفته تا آخرین روز هفته با رشد ۱۰۵ تومانی قیمت روبرو بوده است.

لازم به ذکر است که کمترین نرخ یورو مربوط به روز یک شنبه ۱۳ خرداد ماه با نرخ ۷ هزار و ۵۰۵ تومان بوده و بیشترین نرخ در روز پنج شنبه ۱۷ خرداد ماه با رقم ۷ هزار و ۶۸۱ تومان به ثبت رسیده است.

نگاه اجمالی به نمودار هفتگی یورو نشان میدهد که این ارز در ابتدای هفته با روند نزولی قیمت کار خود را آغاز کرد و پس از آن روند صعودی قیمت را پایان هفته پیش گرفت و در آخرین روز هفته به اوج قیمت رسید.

گفتنی است میانگین نرخ یورو در هفت‌های که گذشت با درنظر گرفتن ۶ روز کاری رقم ۷ هزار و ۵۹۲ تومان بود که نسبت به هفته قبل از آن با رشد ۱۸۲ تومانی روبرو بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نرخ یورو بررسی هفتگی ارز صرافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش 5 درجه ای دمای هوا درآذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: دمای هوای استان از اواخر هفته جاری به تدریج ۲ تا پنج درجه گرم‌تر می‌شود.

اردلان محمدپور افزود: میزان بارندگی ها هم در ۲۴ ساعت گذشته بین یک تا چهار میلی متر نوسان داشت که بیشترین مقدار در ارومیه با چهار میلی متر بود و این روند تا روز سه شنبه ادامه دارد.

او تصریح کرد: به اینکه بارش های رگباری امروز دوشنبه و روز سه شنبه نیز ادامه دارد.

او در ادامه گفت: وزش باد هم طبق پیش بینی ها همچنان تداوم دارد و بیشترین سرعت وزش باد با ۵۰ کیلومتر برساعت در اشنویه و نقده گزارش شده است.

از شهروندان درخواست می شود در این ایام از تردد در اطراف رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

بارندگی ها در مرکز آذربایجان غربی، ارومیه ۱۶۶ میلی متر است که نسبت به سال زراعی گذشته ۲۸ درصد افزایش و نسبت به بلند مدت نرمال ۳۲ درصد کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • تا آخر خرداد چقدر بارندگی داریم؟
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • قیمت دلار، سکه و طلا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • سه‌شنبه ۴ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • افزایش 5 درجه ای دمای هوا درآذربایجان غربی