Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - لیورپول نگران وضعیت جسمانی فکیر است.

به گزارش وبسایت نود، انتقال نبیل فکیر به لیورپول در وضعیت نامشخصی قرار گرفته است. لیورپول که برای انتقال این ستاره با لیون بر سر مبلغ 53 میلیون پوند به توافق رسیده بود و امیدوار بود تا روز جمعه انتقال وی را به طور رسمی اعلام کند اما حالا وضعیت جسمانی وی لیورپول را به فکر فرو برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در شرایطی رقم خورده که فکیر بر سر جزییات شخصی قرارداد با لیورپول به توافق رسیده و قرار بود قراردادی 5 ساله امضا شود، او حتی در پاریس در تست پزشکی لیورپول شرکت کرده بود ولی گزارش پزشکی فکیر، لیورپول را نگران کرده است.

مصدومیت لیگامنت زانوی فکیر که در سپتامبر 2015 رقم خورد، موجب شد او بخش اعظمی از فصل 2015-2016 را از دست بدهد و در عین حال چند هفته را هم به دلیل همین مصدومیت از فصل قبل از دست داد. این موضوع سران لیورپول را نگران کرده که شاید این مصدومیت گریبانگیر فکیر در طول فصل بعد هم باشد و او هنوز نتوانسته باشد به طور کامل بهبود یافته باشد.

1878

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی لیورپول نقل و انتقالات خارجی لیون نبیل فکیر جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران در خردادماه سال جاری در نخستین چالش بزرگ خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال حضور پیدا خواهد کرد. این مسابقات به عنوان آخرین آوردگاه برای صعود به المپیک پاریس محسوب می‌شود و به همین دلیل از اهمیت زیادی برخوردار است. اردوی تیم ملی والیبال ایران هم از ۱۸ فروردین ماه جهت آمادگی در این مسابقات زیر نظر پیمان اکبری آغاز شده است.

«موریس موتا پائز» سرمربی برزیلی- فرانسوی ایران بامداد روز چهارشنبه به ایران می‌آید تا رسماً کار خود را برای حضور در لیگ ملت‌ها با تیم ملی والیبال ایران آغاز کند. سرمربی تیم ملی والیبال پیش از حضور در ایران ۳۹ بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرده بود که نام امیر غفور و سید محمد موسوی هم در بین نفرات بود. البته طبق پیگیری‌های خبرنگار مهر حضور این دو بازیکن هنوز در هاله‌ای از ابهام است و مشخص نیست این دو بازیکن در لیگ ملت‌ها برای تیم ملی بازی می‌کنند یا خیر.

به گفته مرادی نایب رئیس فدراسیون والیبال هر دو این بازیکنان نقطه نظراتی مطرح کردند که هنوز حضورشان در اردوی تیم ملی مشخص نیست، نایب رئیس فدراسیون والیبال به این موضوع تأکید کرده تا زمانی که پائز به ایران نیاید چیزی هنوز مشخص نیست.

امیر غفور در فصل گذشته در لیگ رومانی بازی کرد و عملکرد درخشانی هم داشت، او به دلیل موضوعات شخصی قصد حضور در تیم ملی را ندارد. محمد موسوی هم امسال با تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمانی در لیگ برتر والیبال رسید و نقطه نظراتی را برای حضور در تیم ملی با مسئولان فدراسیون مطرح کرده و به همین خاطر هنوز حضورش در تیم ملی مشخص نیست. البته این موضوع به صورت رسمی هنوز اعلام نشده است.

طبق برنامه‌ریزی کادر فنی، لژیونرها تا چند روز دیگر به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند و آخرین گروه از بازیکنان لژیونر در روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه به تیم ملی اضافه خواهند شد.

کد خبر 6086042 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • گروسی: اهداف برنامه هسته‌ای ایران ابهام دارد
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • ادامه ابهام‌ها درباره تعطیلی شنبه‌ها یا پنجشنبه‌ها | موافقان و مخالفان چه می گویند؟ | استدلال خاص درباره تعطیلی شنبه
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟
  • ابهام بر سر طراح چینی‌خانه/ آیا شیخ بهایی در اردبیل یادگاری دارد؟
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان