Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نادر آخوندي در اين باره گفت: با پیشنهاد شهرداری اصفهان و با تصویب شورای شهر، انتشار 5 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت براي تامين منابع مالي مرحله يك  خط 2 قطار شهری اصفهان با سود 20 درصد در دستور کار قرار گرفت.

وی از ویژگی هاي اوراق مشاركت  مترو را تضمین 50 درصد اصل و سود آن توسط دولت دانست و افزود: مجوز انتشار اوراق مشارکت به روزهای پایانی سال گذشته موكول شد و امکان فروش اوراق به طور کامل به وجود نیامد؛ از این رو در سال جاری درخواست تمدید انتشار به بانک عامل و بانک مرکزی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان تصريح كرد: شهرداری اصفهان با وجود نوسانات اقتصادي در بازار ارز و حوزه پولی کشور توانست با اخذ مجوز تمدیدی از بانک مرکزی، کل اوراق خود را به فروش برساند.

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان اظهار اميدواري كرد: با تلاش هاي صورت گرفته در حوزه تأمین مالی به زودی شاهد پيشرفت مرحله يك خط 2 قطار شهری اصفهان خواهيم بود و تأخیرهای احتمالی نیز به سرعت جبران مي شود.

به گفته آخوندي ، با تأمین منابع مورد نیاز برای خط دو قطار شهری، این طرح بزرگ شهر اصفهان در زمان بندی صورت گرفته شده در اختيار مردم قرار خواهد گرفت.

گفتني است؛ خط دوم قطار شهری اصفهان از شمال شرق به غرب اصفهان حرکت می کند که مقرر شده است این طرح در دو مرحله اجرایی شود؛  مرحله اول از شهرک امام حسین (ع) تا میدان امام علی(ع) و مرحله دوم آن از میدان امام علی (ع) تا مدرسه نجفی است.

 

انتهای پیام/م

 

تامین اعتبار خط دو متروی اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چطور بلیت قطار بخریم؟

پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین، از امروز ۹ فروردین آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، همچنین پیش‌فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی از ساعت ۱۳ روز پنج شنبه ۹ فروردین، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی‌مانده انجام می‌پذیرد.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان یاری‌رسان مدیریت شهری اهواز + فیلم
  • سال ۱۴۰۳ موعد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مدیریت شهری است
  • تمام مجموعه‌های تفریحی شهرداری اصفهان روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین تعطیل است
  • ۱۸ فروردین‌ماه زمان انجام تست گرم فاز اول خط سه مترو
  • عملکرد شهرداری سنندج مصداق تبدیل شعار خدمت به عمل است
  • توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص خاموشی پل خواجو
  • چطور بلیت قطار بخریم؟
  • بانک‌ها در رسیدگی به مشکلات نیازمندان استان بوشهر مشارکت کنند
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد
  • بهترین ابزار مهار نوسان اخیر ارزی، اوراق گواهی بود