Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@03:34:05 GMT

جدیدترین قیمت خودرو در بازار داخلی + جدول

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۲۹۴۰

جدیدترین قیمت خودرو در بازار داخلی + جدول

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ براساس قیمت های ارائه شده ار انواع خودرو در بازار داخلی امروز پراید 111 با ثبات قیمت همراه بود و با نرخ 24 میلیون و 300 هزار تومان معامله شد، قیمت سمند EF7 ثابت بود و با قیمت 37 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد، پژو 206 تیپ 5 با 100 هزار تومان افزایش قیمت همراه بود و با قیمت 44 میلیون و 300 تومان داد و ستد شد، تیبا صندوق دار با 100 هزار تومان افزایش قیمت داشت و با قیمت 25 میلیون و 700 هزار تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قیمت پژو پارس با ثبات قیمت روبرو بود و با نرخ 42 میلیون و 400 هزار تومان داد و ستد شد، قیمت پژو 405 GLX با 500 هزار تومان افزایش قیمت همراه بود و با نرخ 34 میلیون و 500 تومان مورد معامله قرار گرفت، قیمت 207 اتوماتیک، 500 هزار تومان کاهش داشت و در نهایت با نرخ64 میلیون و 500 هزار تومان داد و ستد شد، همچنین قیمت 206 تیپ 2 با 100 هزار تومان افزایش به نرخ 37 میلیون و 500 هزار تومان به فروش رسید.

قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز به شرح زیر است:

401

قیمت خودرو در بازار داخلی قیمت پژو قیمت خودرو وارداتی قیمت پژو قیمت پراید

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قیمت خودرو در بازار داخلی قیمت پژو قیمت خودرو وارداتی قیمت پژو قیمت پراید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول

هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۵ اردیبهشت ۱۴۰۳» با روند کاهشی نسبت به روز گذشته با رقم ۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۵ اردیبهشت ۱۴۰۳» با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته با رقم ۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد و سکه طرح قدیم به ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه با رقم ۲۴ میلیون و ۸۰۰ تومان معامله شد، ربع‌سکه ۱۴ میلیون و ۹۵۰ تومان و سکه یک گرمی ۶ میلیون ۸۰۰ هزار تومان در بازار طلا و سکه معامله شد.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۲۰۰ تومان است.

دیگر خبرها

  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول