Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی طاعی حق شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان جوان و باانگیزه تیم ملی ایران درخشش خیره کننده ای در مقابل برزیل پرستاره که عنوان قهرمانی المپیک 2014 ریودوژانیرو را با خود یدک می کشد، به نمایش گذاشتند.
وی بیان کرد: حمایت روحی و روانی کاپیتان سعید معروف از بازیکنان جوان در داخل زمین و روحیه دادن به آنان چه در زمان امتیازگیری و چه در زمان خراب کردن توپ، تاثیر زیادی در عملکرد جوانان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مربی فصل گذشته تیم لیگ برتری شهرداری ارومیه ادامه داد: بازیکنان جوان ایران با وجود واگذاری ست اول، در ست دوم اعتماد به نفس بالاتری داشتند و با بهترین عملکرد در دفاع روی تور و زدن سرویس های سرعتی و کسب حمایت از سوی سرمربی و بازیکنان باتجربه، عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند.
طاعی حق گفت: میثم صالحی باید بیش از این مورد توجه و حمایت کادر فنی ایران قرار می گرفت و بازی ندادن به این بازیکن به نفع تیم ایران نبود؛ سرمربی تیم ملی ایران باید فرصت بیشتری به این بازیکن بدهد تا علاوه بر حفظ آمادگی جسمانی از نظر روحی و روانی نیز دچار افت نشود.
وی افزود: محمدرضا حضرت پور نیز نشان داد که می تواند با وجود داشتن تنها 19 سال یکی از بهترین لیبروهای حال حاضر ایران لقب بگیرد؛ وی با عملکرد خوب در دریافت های اول و توپ گیری کم اشتباه، آینده روشنی برای فعالیت ورزشی خود رقم زد.
طاعی حق گفت: اعتماد کادر فنی تیم والیبال ایران به امیر حسین توخته به عنوان جوان ترین بازیکن حال حاضر لیگ ملت های والیبال قابل ستودنی بوده و این بازیکن به حق یکی از پدیده های حال حاضر والیبال ایران است؛ این بازیکن 17 ساله درخشش قابل قبولی در پست دفاع و حملات سرعتی داشت.
به گزارش ایرنا، ملی پوشان ایران از ساعت 16 امروز (شنبه) در شهر «اوفا» روسیه و در هفته سوم لیگ ملت های والیبال به مصاف برزیل رفتند.
ست های اول و سوم این مسابقه با امتیازات 25 بر 17 و 25 بر 19 به سود برزیل رقم خورد اما ایران در ست های دوم و چهارم با امتیازات 25 بر 23 و 25 بر 21 حریف خود را شکست داد تا کار به ست سرنوشت ساز پنجم کشیده شود؛ ست پنجم هم با وجود نمایش خوب بازیکنان ایران با نتیجه 15 بر 13 به سود برزیل رقم خورد.
«ایگور کولاکوویچ» سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه تیم خود را با ترکیب جوانی به میدان فرستاد و سعید معروف، صابر کاظمی، امیرحسین توخته، مسعود غلامی، فرهاد قائمی، مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت پور بازیکنان اصلی ایران در این مسابقه بودند.
تیم ملی والیبال ایران از ساعت 18:30 روز (یکشنبه) در سومین مسابقه خود از هفته سوم لیگ ملت های والیبال به مصاف روسیه می رود.
«صابر کاظمی» پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال ایران در مسابقه با برزیل با کسب 15 امتیاز بیشتر از دیگر شاگردان «ایگور کولاکوویچ» پوئن گرفت.
7156 /3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اعتماد به نفس ایران بازی تیم ملی ایران روسیه روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال بلغارستان و بارسلونا از والیبالیست زن بلغارستانی تقدیر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوا جاونا،‌ والیبالیست کهنه‌کار بلغارستانی، بازنشستگی خود را از دنیای بازیگری اعلام کرد. عملکرد این بازیکن 38 ساله که در لیگ فرانسه بازی می‌کرد با تقدیر و تعریف عده زیادی از جمله بهترین فوتبالیست تاریخ بلغارستان مواجه شد.

تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان

هریستو استویچکوف در مورد بازنشستگی این بازیکن و استفاده از شماره 8 توسط او گفت: 8 همیشه بهترین است. تو باعث جذابیت والیبال بلغارستان شدی و من برای تو آینده خوبی را آرزو می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!